خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

بازگشت لیونل مسی به ترکیب اصلی بارسلونا

بازگشت لیونل مسی به ترکیب اصلی بارسلونا
بارسلونا در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری در خانه سویا با دو گل مغلوب شد تا شانس زیادی برای تکرار قهرمانی خود در این رقابت ها در فصل جاری نداشته باشد.

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در بازی رفت تصمیم گرفت برای آماده ماندن لیونل مسی در ادامه فصل و بازی های حساس لیگ قهرمانان به این بازیکن استراحت داده و حتی نام او را در بین بازیکنان دعوت شده نیز قرار ندهد اما این تصمیم با انتقادهای فراوانی همراه بود و بسیاری غیبت کاپیتان بلوگرانا را دلیل اصلی شکست بارسا در خانه سویا دانستند.

حالا امشب بارسلونا به دنبال جبران شکست بازی دور رفت در خانه و کسب جواز صعود به مرحله نیمه نهایی در استادیوم نوکمپ است و به نظر می رسد لیونل مسی در این دیدار در ترکیب اصلی قرار خواهد داشت.

سویا یکی از رقبای مورد علاقه ستاره آرژانتینی در دوران حضور در بارسلونا بوده و تکرار درخشش او در برابر این تیم می تواند رقم زننده بازگشتی بزرگ و صعود بارسا به مرحله بعد باشد. ساموئل اومتیتی و عثمان دمبله، مهم ترین غایبان بارسلونا در بازی امشب هستند.

برچسب‌ها: بارسلونا سویا لیونل مسی کوپا دل ری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

128 تیم قوی مصطفی1397/11/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi