خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,205

نوراللهی آقای گل پرسپولیس / گلزن ترین هافبک لیگ

نوراللهی آقای گل پرسپولیس / گلزن ترین هافبک لیگ
به گزارش "ورزش سه"، ستاره شماره هشت پرسپولیسی ها این فصل درخشش بسیار خوبی داشته و توانسته علاوه بر درخشش در میانه میدان، نقش خود به عنوان گلزن را هم ایفا کند. او در چند هفته ای که به عنوان مهاجم بازی کرد، 5 گل به ثمر رساند و حالا خود را در قامت گلزن ترین هافبک لیگ مطرح کرده است.

در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، تیم‌های پرسپولیس و پیکان به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان یحیی به پیروزی یک بر صفر رسیدند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، احمد نوراللهی تک گل سرخ‌ها را به ثمر رساند. هافبک پرسپولیس با این گل، آقای گل سرخ‌ها با ۵ گل شد. احمد نوراللهی با ۵ گل همراه با فراز امامعلی و ساسان حسینی در جایگاه ششم برترین گلزنان لیگ جای دارد. او گل امروزش را روی پاس امید عالیشاه به ثمر رساند. تیم پرسپولیس با این پیروزی ۲۷ امتیازی شد و در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت.
کاپیتان سوم پرسپولیس فصل گذشته نیز در دیدار مقابل پیکان گلزنی کرد و با گلش سه امتیاز سرنوشت ساز را به تیم گابریل کالدرون داد و حالا با گل خود باعث پیشی گرفتن سرخ ها از رقیب سنتی با یک بازی کمتر می‌شود.

او پس از گل نیز شادی همیشگی اش را انجام داد و با دست به سینه اش کوبید تا نشان دهد که دوباره با گل پاسخ منتقدان را داده است.

برچسب‌ها: پرسپولیس احمد نوراللهی کاپیتان پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

144 Alitaktaz1399/11/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi