خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,892

اینتر در تلاش برای تمدید قرارداد باستونی، بارلا و مارتینز

اینتر در تلاش برای تمدید قرارداد باستونی، بارلا و مارتینز
نراتزوری می خواهد ستارگان جوان خود را حفظ کند

اینتر با وجود داشتن مشکلات مالی شدید، می خواهد ستارگان جوان و آینده دار خود را حفظ کند تا طی سال های آتی، ستونی قوی در تیم خود داشته باشد.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اینتر قصد دارد قرارداد الساندرو باستونی، نیکولو بارلا و لائوتارو مارتینز را بهبود ببخشد و قرارداد آن ها را برای مدتی طولانی تر، تمدید کند. در خصوص لائوتارو مارتینز، اینتر می خواهد قرارداد او را تا 2024 تمدید کرده و دستمزد او را از 2.5 میلیون یورو به 4.5 میلیون یورو برساند. همچنین اینتر در نظر دارد بند فسخ 111 میلیون یورویی قرارداد این مهاجم آرژانتینی را حذف کند. برنامه اینتر برای الساندرو باستونی، تمدید قرارداد تا 2024 و افزایش 1 میلیون یورویی دستمزد او از 1.5 میلیون یورو به 2.5 میلیون یورو است. در خصوص نیکولو بارلا، شرایط متفاوت تر است. اینتر می خواهد بارلای 24 ساله، کاپیتان آینده باشگاه باشد و نراتزوری در نظر دارد او را پس سمیر هندانوویچ، کاپیتان دوم باشگاه کند. اینتر قصد دارد قرارداد بارلا را تا 2025 تمدید کند و دستمزد او را به 5 میلیون یورو برساند.

برچسب‌ها: اینتر میلان باستونی مارتینز بارلا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

176 شبدر سیاه (ح)1399/11/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi