خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

تصمیم چلسی برای معاوضه اریکسن و جورجینیو

تصمیم چلسی برای معاوضه اریکسن و جورجینیو
پایگاه خبری فوتبالی - مدیران باشگاه چلسی در اندیشه معاوضه جورجینیو با کریستین اریکسن، هافبک خلاق باشگاه اینتر، در پنجره نقل و انتقالات تابستان پیش رو هستند.

به گزارش فوتبالی، هافبک دانمارکی در پنجره زمستانی سال گذشته از باشگاه تاتنهام جدا شد و با قراردادی به ارزش حدودی 20 میلیون یورو به اینتر پیوست. به نظر می‌رسید که اینتر از خرید این بازیکن خوشحال است و مراسم معارفه خاصی نیز در اپرای شهر میلان برای او برگزار کرد اما شرایط بر وفق مراد او پیش نرفت. آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، اعتقاد چندانی به استفاده از اریکسن نداشت و همین موضوع او را به یک نیمکت نشین در ورزشگاه سن سیرو تبدیل کرد و بارها و بارها شایعاتی مربوط به جدایی او و حتی بازگشت به باشگاه سابقش در شمال لندن نیز به گوش رسید. حالا کالچومرکاتو از علاقه باشگاه چلسی در معاوضه جورجینیو با اریکسن خبر داده است. آبی‌پوشان لندنی خواهان دریافت 20 میلیون یورو برای نهایی کردن این انتقال هستند و اینتر نیز حاضر است در پایان فصل جاری برای فروش اریکسن اقدام کند. جورجینیو نیز از بازگشت به سری آ استقبال می‌کند اما به نظر می‌رسد که این مذاکرات هنوز در مراحل بسیار ابتدایی خود قرار دارد.

برچسب‌ها: اینتر چلسی جورجینیو اریکسن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

122 آبی اناری ها3 (ح)1399/11/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi