خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,187

آقای گل جدید پرسپولیس ؛ سیدجلال حسینی !

آقای گل جدید پرسپولیس ؛ سیدجلال حسینی !
به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در آغاز نیمه دوم فرم هجومی خود را حفظ کرده بود اما همچنان مهاجمان این تیم از گلزنی ناکام بودند تا این که امید عالیشاه پشت ضربه کرنر ایستاد. او توپ را بلند فرستاد و در تیر دوم سیدجلال حسینی با پرشی فوق العاده دروازه را گشود تا بازی یک بر صفر شود.
گل حسینی در حالی به ثمر رسید که 7 مدافع مس رفسنجان در آن منطقه حضور داشتند اما نتوانستند مانع از گلزنی کاپیتان سرخپوشان شوند و او با تکرار گلزنی، قفل دروازه نوشی صوفیانی را شکست.
این سومین گل سیدجلال حسینی در فصل جاری بود که او را رکورددار هم می‌کند و بهترین فصلش از نظر گلزنی را رقم می‌زند. نکته جالب این که سیدجلال هفته پیش نیز با ارسال یکی از کاپیتان های پرسپولیس (احمد نوراللهی) به گل رسید و این هفته هم با سانتر امید عالیشاه توانست گلزنی کند.

حسینی در شرایطی آمار فوق العاده ای در ضربات ایستگاهی ثبت می‌کند که در دفاع نیز همچنان یکی از بهترین فوتبالیست های لیگ برتر ایران و پرسپولیس در سه بازی اخیر با حضور او هیچ گلی در جریان بازی نخورده است.

بهترین گلزن این فصل پرسپولیس احمد نوراللهی با چهار گل است و حالا سیدجلال در رتبه دوم قرار می‌گیرد تا در غیاب مهاجمان گلزن، این دو بار اصلی گلزنی را بر دوش داشته باشند. هفته گذشته کاپیتان قرمزها گل سه امتیازی زد و حالا هم اگر این گل تا پایان بازی بی پاسخ بماند، پرسپولیس با شش امتیاز حاصل از گلزنی حسینی، به دو قدمی صدر جدول خواهد رسید.
سیدجلال حسینی کاپیتان ۳۹ ساله پرسپولیس امروز سومین گل فصل‌اش را به ثمر رساند. پیش از این حسینی در هیچ فصلی بیش از ۲ گل نزده بود. حسینی در فصول گذشته در مجموع ۱۵۲ بازی، ۴ گل برای پرسپولیس زده بود. هر سه گل این بازیکن با ضربه سر زده شده است و یه رکورد برای او و تیمش محسوب میشود.

برچسب‌ها: پرسپولیس سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس پرافتخار ترین بازیکن ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

83 Alitaktaz1399/11/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi