خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,213

واکنش معاون سمیعی به صحبت‌های رسول پناه

واکنش معاون سمیعی به صحبت‌های رسول پناه
ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس می‌گوید هرکسی که بخواهد آرامش پرسپولیس را بهم بریزد، آن ها مقابلش می‌ایستند.

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز مهدی رسول پناه با انتشار یک نامه از برنامه فوتبال برتر درخواست کرد که زمینه یک مناظره دو نفره بین او و یحیی گل محمدی را فراهم کنند. این موضوع سروصدای زیادی در فضای هواداری و رسانه ای به وجود آورد اما سرمربی پرسپولیس ترجیح داد که به آن پاسخی ندهد.

حالا ابراهیم شکوری معاون اجرایی پرسپولیس در این خصوص اظهار نظر کرده است: سیاست گذاری باشگاه از زمانی که مدیریت جدید در باشگاه حاضر شد، این بوده که آرامش را به تیم تزریق کند. ما در سه ماه گذشته ما تمام تلاشمان را کردیم این اتفاق بیفتد و در حال حاضر همچنان سیاست ما همین است. هر سازمان و ارگان و شخصی که بخواهد این آرامش را به هم بزند، قطعا باشگاه پرسپولیس مقابل او ایستادگی می‌کند.

وی همچنین افزود: امیدواریم دوستانی که در کنار ما هستند، قبلا بودند یا در آینده خواهند بود، کمک کنند که تیم ما همچنان این آرامش را داشته باشند چون نقطه قوت ما این آرامشی است که داریم. ما به دنبال ادامه این روند هستیم و تمام سعی و تلاشمان را می‌کنیم که آن را ادامه دهیم و همه در راستای قدم برداریم.

برچسب‌ها: مهدی رسول پناه پرسپولیس تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

117 دوستآن1399/11/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi