خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

آرسنال و چلسی مشتریان جدی خرید مدافع سابق رئال مادرید

آرسنال و چلسی مشتریان جدی خرید مدافع سابق رئال مادرید
پایگاه خبری فوتبالی - اشرف حکیمی، مدافع کناری سابق رئال مادرید، به صورت جدی مورد توجه باشگاه‌های لیگ برتری شامل آرسنال و چلسی قرار گرفته است.
به گزارش فوتبالی، بازیکن تیم ملی مراکش پس از پیوستن به اینتر از رئال مادرید در فصل جاری عملکرد درخشانی در مسابقات سری آ داشته و این در حالی است که در دو فصل حضور قرضی خود در بروسیا دورتموند نیز موفق شده بود توجه بسیاری را به خود جلب کند. با این حال باشگاه ایتالیایی به دلیل شیوع ویروس کرونا از شرایط مالی خوبی برخوردار نیست و به همین دلیل در پرداخت قسط اول مبلغ خرید این بازیکن به باشگاه رئال مادرید به صورت جدی به مشکل خورده و به همین دلیل قصد فروش بازیکن ۲۲ ساله را بعد ۱۲ ماه دارد. پیش از این اتلتیک خبر داده بود که اینتر قصد ۱۰ میلیون یورویی اول از مبلغ ۴۰ میلیون یورویی را به باشگاه اسپانیایی پرداخت کند. گفته می‌شود که حکیمی نیز علاقه بسیاری به حضور در لیگ برتر دارد و باشگاه اینتر مبلغی در حدود ۴۵ میلیون یورو برای فروش او در نظر گرفته است. آرسنال و چلسی از قبل به جذب او علاقمند بودند و در حال حاضر نیز قصد دارند با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی تابستان برای خرید او اقدام کنند.

برچسب‌ها: اشرف حکیمی آرسنال چلسی اینتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

133 آبی اناری ها3 (ح)1399/11/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi