خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

آندره آ پیرلو: از این هم بهتر خواهیم شد

آندره آ پیرلو: از این هم بهتر خواهیم شد
آندره آ پیرلو: از این هم بهتر خواهیم شد
آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس معتقد است تیمش باز هم در ادامه فصل پیشرفت خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در تمام بازی های خود در سال جدید به جز مسابقه برابر اینتر به پیروزی دست یافته و در حال طی کردن روزهای درخشانی است. این تیم امروز در خانه سمپدوریا نیز با دو گل به برتری دست یافت و آندره آ پیرلو در مورد این پیروزی و البته گلزنی فدریکو کیه زا صحبت کرده است.

آندره آ پیرلو گفت: "فدریکو کیه زا بازیکن جوانی است که به یک باشگاه بزرگ پیوسته و برای اولین بار عضو تیم ملی شده است که این تغییرات برای او پیشرفت بزرگی بود. کیه زا در ابتدا کمی خجالتی بود، اما این مسئله حالا حل و فصل شده، او اعتماد به نفس کسب کرده و پیشرفت زیادی داشته است.
متاسفانه در نیمه اول کار حریف را تمام نکردیم و این فرصت را داشتیم که برتری خود را دو برابر کنیم. با فاصله فقط یک گل است طبیعی بود که سمپدوریا بیشتر فشار می آورد، اما ووچیک شزنی نیز عکس العمل خاصی نداشت. ما در نهایت گل دوم را به ثمر رساندیم، گرچه باید زودتر این کار را می کردیم.

وقتی تیمی موفق به ثبت کلین شیت می شود، این بدان معناست که هافبک و بازیکنان هجومی پرس را آغاز کرده اند. ما در حال پیشرفت هستیم، اما می توانیم حتی از این هم بهتر باشیم. در حال رسیدن به فرم ایده آل هستیم، چند بازی اول فصل آزمایشی بودند و ما در واقع اردوی آماده سازی پیش از فصل نداشتیم. پس رسیدن به مرز آمادگی کمی بیشتر از حد معمول طول کشید، اما ما در حال رسیدن به این هدف بوده و در ادامه باز هم پیشرفت خواهیم کرد. کریستیانو رونالدو نیز امروز با پاس های خود روی هر دو گل یوونتوس نقش آفرینی کرد."

برچسب‌ها: آندره آ پیرلو یوونتوس سرمربی یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

66 اطلاعیه1399/11/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi