خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,064

واکنش آنتوان گریزمان به بازگشت فوق العاده بارسلونا

واکنش آنتوان گریزمان به بازگشت فوق العاده بارسلونا
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که بعد از دو پیروزی تقریباً دشوار مقابل تیم‌های کورنیا و رایووایوکانو پا به مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری گذاشته بود، شب گذشته موفق شد با نتیجه 5-3 گرانادا را شکست دهد و به جمع چهار تیم پایانی رقابت‌ها صعود کند.

این صعود در حالی رخ داد که بارسا تا لحظات پایانی بازی با دو گل از حریف خود عقب بود اما به یک باره ورق را برگرداند و بازی را به تساوی کشاند؛ موضوعی که باعث شد مسابقه به وقت‌های اضافه کشیده شود و نهایتاً تیم رونالد کومان با ارائه یک نمایش فوق العاده در این اوقات با نتیجه 5-3 پیروز شده و به مرحله نیمه‌نهایی برود.

بدون شک آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی بارسلونا بهترین بازیکن این تیم در مسابقه شب گذشته بود چراکه آمار دو گل و دو پاس گل را از خود به ثبت رساند. گریزمان در پایان بازی پیرامون کامبک فوق العاده بارسلونا گفت: " فکر می کنم که در این مسابقه دارای یک ذهنیت برنده بودیم چرا که تمام سعی مان را تا پایان بازی انجام دادیم.

همچنین من از این موضوع که مربیان و هم تیمی هایم به من اعتماد دارند کاملاً آگاه هستم. این موضوعی است که از اهمیت بالایی برخوردار است. ما در برابر گرانادا و تا آخرین دقایق بازی تمام تلاش خود را انجام دادیم."

برچسب‌ها: بارسلونا گریزمان بارسا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

230 Kachal1399/11/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi