خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,066

گریزمان: هنوز با مسی و سوارز هماهنگ نیستم

گریزمان: هنوز با مسی و سوارز هماهنگ نیستم
ستاره فرانسوی بارسا در مورد تساوی برابر دورتموند گفت:« تراشتگن یک پنالتی مهار کرد و سیوهای خوب دیگری هم داشت. مقابل دروازه دورتموند عملکرد خوبی نداشتیم و در بازی های بعدی باید از این حیث بهتر شویم. باید بیشتر کار کنیم ولی خوب، در نهایت یک امتیاز از زمین دورتموند هم ارزش بالایی دارد.

بازی های خارج از خانه در لیگ قهرمانان همیشه متفاوت است. هواداران دورتموند به حریف فشار زیادی تحمیل می کنند و دورتموند در زمین خودش با اعتماد به نفس بالایی بازی می کرد. در چنین جوی موقعیت های گل زیادی نداشتیم و این طبیعی بود.»

گریزمان ادامه داد:« این دومین ماه حضورم در بارسا است و هنوز باید به سبک بازی این تیم عادت کنم. باید به هماهنگی بیشتری با مسی، سوارز و دمبله برسم و حرکات شان را پیش بینی کنم. همینطور آنها باید به شناخت بیشتری نسبت به من برسند. باید در زمین متحد باشیم.»

برچسب‌ها: گریزمان بارسلونا بارسا فوتبال اروپا فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

171 Warden1398/06/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi