خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آاس رم
اتحاد آاس رم
17
2,851

برد سخت رم؛ انتقام حذف از کوپا گرفته شد

برد سخت رم؛ انتقام حذف از کوپا گرفته شد
به گزارش "ورزش سه"، چند شب پیش و از سری مسابقات کوپا ایتالیا بود که رم در مقابل اسپتزیا قرار گرفت. بازی بین دو تیم در وقت قانونی با نتیجه 2-2 تمام شد اما اسپتزیا در اوقات اضافی دو گل به ثمر رساند تا بازی 4-2 شود و رم با یک حذف غیرمنتظره روبرو شده باشد.
در فاصله چند روز دوباره رم و اسپتزیا این مرتبه در چهارچوب رقابت های هفته نوزدهم سری آ رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این بازی پر فراز و نشیب نهایتاً با نتیجه 4-3 به سود شاگردان پائولو فونسکا خاتمه یافت.
این دیدار از جذابیت های بالایی برخوردار بود. در نیمه اول دو تیم با تساوی 1-1 راهی رختکن شدند. در نیمه دوم رم در همان دقایق ابتدایی دو گل به ثمر رساند.  با این حال اسپتزیا خیلی زود یکی از گل‌ها را جبران کرد. در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد تیم مهمان توانست کار را به تساوی 3-3 بکشاند. این اما پایان کار نبود و رم در دومین دقیقه وقت اضافه توسط لورنزو پلگرینی به گل چهارم دست یافت تا علاوه بر کسب سه امتیاز مهم انتقام حذف از کوپا ایتالیا را هم گرفته باشد.

برچسب‌ها: آاس رم اسپتزیا کوپا پائولو فونسا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

136 مَلوان1399/11/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi