خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

آنتونیو کونته:ادین ژکو؟ جذب بازیکنی را درخواست نکردم

آنتونیو کونته:ادین ژکو؟ جذب بازیکنی را درخواست نکردم
شایعات معاوضه ادین ژکو و الکسیس سانچز
من از باشگاه بازیکنی را نخواسته ام. همیشه گفته ام تیمی که در اختیار دارم همین است و تا پایان فصل همین خواهد بود. من در مورد ژکو صحبت نمی کنم زیرا او به رم تعلق دارد. من برای ژکو و باشگاهش و بیش از همه برای شاگردان خودم احترام قائلم. وضعیت روشن است و بازیکنان ما باقی خواهند ماند مگر اینکه بازیکنی درخواست جدایی کند. در این صورت آماده مذاکرات خواهیم بود و گرنه تغییر خاصی را در تیم نمی بینم. اگر فرصتی برای جذب بازیکنی بدون صرف هزینه داشته باشیم، آنگاه ممکن است این کار را انجام دهیم. این به باشگاه بستگی دارد. سانچز هم بازیکن ماست و از او می خواهم روی بازی بعدی متمرکز شود. ایجاد بی ثباتی بی فایده است و ما باید فقط به کار خود ادامه دهیم و ساکت بمانیم. به نظر من درست نیست که شرایطی وجود داشته باشد که تمرکز تیم را تضعیف کند.
تغییر تاریخ بازی اینتر فیورنتینا از روز جمعه به شنبه؟ این سوالی است که باید از باشگاه بپرسید. حضور ماتیاس وسینو در تیم پریماورا؟ وسینو باید بازی هایی را انجام دهد و ما روی این موضوع با او توافق کردیم. برگزاری مسابقات دوستانه در کمپ آپیانو مشكل بود و بنابراین در تیم پریماورا بازی کرد. امیدواریم كه او بتواند هرچه زودتر به آمادگی کامل برسد. سنی هم در حال کار است.
تغییر رویکرد تیم در بازی های مهم مثل یووه و میلان نسبت به سال گذشته؟ رویکرد ما همیشه باید یکسان باشد. اجتناب ناپذیر است که در یک لیگ متعادل مثل لیگ فصل جاری، بازی های رو در روی مدعیان برابر هم اساسی است، اما در عین حال شما باید حتی در برابر تیم های پایین جدولی و میانه جدولی هم ​​پیروز شوید. سال گذشته ما یوونتوس را شکست ندادیم، اما ناپولی و میلان و یا لاتزیو را شکست دادیم.
روملو لوکاکو در در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا مقابل یووه (روز سه شنبه) محروم است اما دادستان فدراسیون می تواند تحقیقات درباره مهاجم اینتر را آغاز کند. کونته در این باره گفت:

برای من تحقیقات احتمالی مهم نیست. من باید تیم خود را مربیگری کنم. روملو کارت زرد داشت و بنابراین با دریافت یک کارت دیگر برابر میلان از بازی بعدی در کوپا ایتالیا محروم شد.

برچسب‌ها: ادین ژکو آاس رم الکسیس سانچز اینتر میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

107 --اتحاد3نفره-- (ح)1399/11/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi