خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,563

اخباری یک کف دست کم آورد

اخباری یک کف دست کم آورد
دیدار تیم های تراکتور و صنعت نفت آبادان در حالی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید که تیم میزبان در آستانه کسب یک برد اقتصادی مهم قرار داشت اما در واپسین دقایق روی یک ضربه پنالتی، دروازه خود را باز شده دید.

محمدرضا اخباری با کلین شیت در لیگ برتر (مقابل مس) پای به لیگ قهرمانان آسیا گذاشته بود؛ جایی که او موفق شد در 5 بازی متوالی دروازه خود را بسته نگه داشته و یک رکورد تحسین برانگیز را به جای بگذارد. در بازگشت از آسیا به لیگ اما هنوز اخباری موفق به کلین شیت نشده است.

در بازی اول پس از لیگ قهرمانان آسیا، محمدرضا اخباری در مقابل پیکان یک گل خورد و در بازی دوم هم در حالی که توانسته بود دروازه تیمش را در جریان بازی بسته نگه دارد، روی پنالتی دقیقه 89 طالب ریکانی دوباره از ثبت کلین شیت بازماند.

نکته جالب توجه در مورد این پنالتی زمانی بود که رسول خطیبی از توقف بازی پس از اعلام ضربه پنالتی به سود تیم حریف استفاده کرده و محمدرضا اخباری را به سوی خود فراخواند؛ او در کنار زمین دقایقی با دروازه بان تیمش صحبت کرده و ضمن روحیه دادن به او برای مهار ضربه پنالتی نکاتی را هم متذکر شد. اخباری روی این ضربه عکس العمل خوبی داشت و جهت توپ را هم به درستی تشخیص داد اما شوت طالب به حدی محکم و زاویه مناسبی داشت که وارد دروازه شد.

برچسب‌ها: تراکتور قارتال محمدرضا اخباری شاد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

105 ♕★ Tractor ★♕1400/02/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi