خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

مانژوکیچ تا ابد در قلب ما خواهد بود

مانژوکیچ تا ابد در قلب ما خواهد بود
ماریو مانژوکیچ رابطه بسیار خوبی با هواداران افراطی یوونتوس داشت و آنها او را بابت پیوستن به میلان سرزنش نمی کنند.

ماریو مانژوکیچ در انتقالی آزاد به میلان پیوست تا به خط حمله صدرنشین ایتالیا کمک کند. هواداران میلان و یوونتوس باید به دیدن ستاره کروات در پیراهن روسونری عادت کنند. مانژوکیچ در بین هواداران افراطی یوونتوس، کوروا سود چهره بسیار محبوبی بوده و با وجود انتقالش به میلان، این گروه در صفحه فضای مجازی در بیانیه ای نوشت:

ماریونه، تو تا ابد در قلب همه ما باقی خواهی ماند؛ به خاطر کارهایی که کردی، به خاطر عشقی که داشتی، برای رابطه خاصی که با هم داشتیم. ما به خاطر اراده و انگیزه ات که در تمام بازی ها نشان می دادی، عاشقت بودیم. به خاطر ترسی که به جان حریفان می انداختی عاشقت بودیم. به خاطر آنکه نمی خندیدی و بعد به ندرت می خندیدی، عاشقت بودیم. دلایل زیادی است که ما عاشق این بازیکن بودیم. اما ماریونه برای 6 ماه آینده پیراهن میلان را می پوشد. او یک بازیکن حرفه ای است و می خواست به هر قیمتی که شده، به ایتالیا بازگردد. حس محکوم کردن نداریم اما واقعا دیدن او با پیراهن یک تیم رقیب آزار دهنده است و فکر می کنیم برای خودش هم همینطور است. در سن 34 یا تقریبا 35 سالگی، او همچنین می تواند در جای دیگری بازی کند اما به ما حق بده که برایت آرزوی پیروزی نداشته باشیم.
مانژوکیچ نیز در پاسخ به این بیانیه در کامنت نوشت:

ممنون بابت این کلمات فوق العاده...همیشه مفتخر خواهم بود.

برچسب‌ها: مانژوکیچ یوونتوس میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

87 Juventusfc1399/11/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi