خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

تصمیم بارسلونا برای خرید آزاد آگوئرو

تصمیم بارسلونا برای خرید آزاد آگوئرو
رسانه‌های انگلیسی مدعی شده‌اند که باشگاه بارسلونا آماده است تا از تصمیم منچسترسیتی مبنی بر عدم تمدید قرارداد سرجیو آگوئرو نهایت استفاده را برده و پیشنهادی برای جذب این بازیکن به عنوان بازیکن آزاد ارائه کند.
آگوئرو، اسطوره باشگاه سیتی، در آستانه پایان دادن به حضور ۱۰ ساله خود در این تیم است. بازیکن آرژانتینی که در سال ۲۰۱۱ به این تیم پیوست در طول این دوران ۴ قهرمانی در لیگ برتر به دست آورد. قرارداد او در تابستان به پایان خواهد رسید و سیتی هنوز پیشنهادی برای تمدید این قرارداد ارائه نکرده است. گفته می‌شود آگوئرو ملیل به تمدید قراردادش است و دوست دارد سال‌های باقی مانده زندگی حرفه‌ای خود را در سیتی سپری کند اما هنوز پیشنهادی دریافت نکرده است. روزنامه سان خبر داده که بارسلونا به دنبال جذب این بازیکن است تا بتواند خط حمله خود را با استفاده از این بازیکن تقویت کند و او را بار دیگر به اسپانیا برگرداند که اولین محل درخشش مهاجم آرژانتینی بود. در این خبر همچنین آمده که پاری سن ژرمن نیز جز علاقمندان به این بازیکن است و جز گزینه‌های مدنظر مائوریسیو پوچتینو قرار دارد.

برچسب‌ها: بارسلونا آگوئرو اخبار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

105 Fc Tizhoooshan1399/10/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi