خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

مسی در زمان ضربات پنالتی چه کار میکرد؟

مسی در زمان ضربات پنالتی چه کار میکرد؟
لیونل مسی به علت مصدومیت از لیست بازی بارسلونا و سوسیه داد در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا خط خورد اما نتوانست در کل بازی روی سکوها طاقت بیاورد. او پیش از آغاز وقت اضافه کنار هم تیمی هایش رفت و به آنها توصیه هایی داد و به خصوص با دوست قدیمی خود جوردی آلبا صحبت کرد. بازیکن آرژانتینی ضربات پنالتی را هم از کنار زمین تماشا کرد و مثل یک تماشاگر هم تیمی هایش را تشویق کرد تا نشان بدهد که با وجود مصدومیت با استرس و هیجان کار تیمش را دنبال می کند.

در زمانی که ریکی پوچ پنالتی آخر را زد و بارسلونا برنده شد، بازیکنان فیکس، نیمکت نشین یا تعویض شده بارسلونا به سمت ترشتگن رفتند و دروازه بان آلمانی را بغل کردند که مسی لنگ زنان و کندی به آنها ملحق شد. در حقیقت به نظر می رسد که مصدومیت مسی خیلی جدی است که حتی نتوانست برای خوشحالی کردن با هم تیمی هایش بدود و ترجیح داد که آهسته آهسته گام بردارد.

مسی به احتمال زیاد به بازی مقابل برنده بازی رئال مادرید و بیلبائو در فینال سوپرجام اسپانیا در روز یکشنبه نخواهد رسید. فینال در ورزشگاه لاکارتوخا در شهر سویا برگزار خواهد شد که قطعا نبود مسی خبر بدی برای تیم کومان است ، به خصوص که لئو در هفته های گذشته اوج گرفته بود.

برچسب‌ها: مسی بارسلونا اخبار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

134 Fc Tizhoooshan1399/10/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi