خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,893

آاس رم - اینتر؛ قطع نوار تساوی های متوالی بین دو تیم؟

آاس رم - اینتر؛ قطع نوار تساوی های متوالی بین دو تیم؟
رم و اینتر که در 5 بازی اخیر مقابل یکدیگر به تساوی رسیده اند، در حساس ترین بازی هفته هفدهم لیگ ایتالیا در ورزشگاه المپیکو به مصاف هم خواهند رفت.

در چارچوب هفته هفدهم سری آ در فصل 2020/21، آاس رم میزبان اینتر خواهد بود.

رتبه بندی و وضعیت دو تیم

تیم های دوم و سوم جدول رده بندی سری آ که فقط 3 امتیاز با یکدیگر فاصله دارند، قرار است به مصاف هم بروند. اینتر که با زدن 41 گل در حال حاضر بهترین خط حمله لیگ را دارد، پس از شکست برابر سمپدوریا برای دیدار فردا آماده می شود در حالی که رم نیز در هفته قبل کروتونه را شکست داده است. در اینتر بروزوویچ و در رم کریستانته و ایبانیز 4 کارته هستند و اگر در بازی فردا کارت زرد بگیرند، نمی توانند در بازی بعدی تیم هایشان حاضر باشند.

لوکاکو و مخیتاریان بهترین گلزنان دو تیم در فصل جاری هستند و هر دو در 15 گل تاثیر مستقیم داشته اند (لوکاکو 12 گل و 3 پاس گل در 15 بازی و مخیتاریان 8 گل و 7 پاس گل در 16 بازی). ادین ژکو نیز در 6 بازی از 9 دیدار اخیر خود مقابل اینتر در سری آ، روی حداقل یک گل تاثیر مستقیم داشته است (2 گل و 5 پاس گل). مهاجم بوسنیایی در مقابل اینتر بیشتر از هر تیم دیگری در لیگ ایتالیا پاس گل داده است.

نکات آماری

اینتر و رم تاکنون 174 بار به مصاف هم رفته اند. 72 برد سهم نراتزوری و 49 برد سهم جالوروسی بوده و 53 دیدار دیگر از جمله 5 دیدار اخیر بین دو تیم نیز با نتیجه مساوی خاتمه یافته است.
تقابل اینتر و رم، پرگل ترین دیدار بین دو تیم مشخص در تاریخ سری آ محسوب می شود. در این ۱۷۴ بازی بین دو تیم، ۲۷۹ گل اینتر و ۲۲۴ گل رم به ثمر رسانده اند (مجموع ۵۰۳ گل با میانگین 2.9 گل در هر بازی).
رم در 6 دیدار از 7 بازی اخیر خانگی خود در ورزشگاه المپیکو پیروز شده است (سری آ). به طور کلی تر رم در 12 مسابقه اخیر خانگی خود در سری آ شکست ناپذیر بوده است (9 برد و 3 تساوی).
اینتر در 6 مسابقه اخیر خود مقابل رم شکست ناپذیر بوده است.
اینتر در هریک از 3 مسابقه اخیر خود مقابل رم در المپیکو، حداقل 2 گل به این تیم زده است. همچنین 10 گل از 12 گل اخیر اینتر در مقابل رم در نیمه دوم زده شده است.
آنتونیو کونته 9 بار به عنوان سر مربی در سری آ با آاس رم رو به رو شده که حاصل آن 4 برد، 3 تساوی و 2 شکست بوده است.
آنتونیو کونته و پائولو فونسکا تاکنون 2 بار برابر یکدیگر قرار گرفته اند که هر دو دیدار با تساوی خاتمه یافته است.

پیش بینی نتیجه بازی از نگاه هواسکورد

رم 1-2 اینتر

برچسب‌ها: آس رم اینتر میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

91 --اتحاد3نفره-- (ح)1399/10/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi