خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

کاپیتان اینتر در تیررس بارسا قرار گرفت

کاپیتان اینتر در تیررس بارسا قرار گرفت
بارسلونا که به دنبال جذب مهره جانشین سرخیو بوسکتس است، مذاکرات خود را برای جذب جاشوآ کیمیچ و ایلکای گوندوگان دنبال کرد اما پس از شکست در مذاکره با کیمیچ و اصرار منچسترسیتی به تمدید قرارداد گوندوگان، جستجو برای جذب بازیکن جدیدی را آغاز کرد.

به نوشته روزنامه ایتالیایی لاگاتزتا دلو اسپورت، بارسلونا به دنبال مارسلو بروزوویچ، هافبک کروات اینترمیلان است. البته بروزوویچ تا تابستان 2026 با اینتر قرارداد دارد اما این باشگاه ایتالیایی اصراری برای حفظ این بازیکن ندارد و حاضر است در ازای دریافت 25 تا 30 میلیون یورو با جدایی او موافقت کند.

لاگاتزتا دلو اسپورت درباره شرایط این بازیکن نوشت: بروزوویچ حمایتی را که در سال 2022 دریافت کرده بود، احساس نمی‌کند اما با این حال در میلان احساس خوبی دارد. با این حال اینتر هم هر گونه مذاکره پیرامون آینده بروزوویچ را تکذیب می‌کند

برچسب‌ها: اینتر میلان بروزوویچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

61 ♕ Tractor Fc ♕1402/03/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi