خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

مربی یووه: خودمان شرایط مان را پیچیده کردیم

مربی یووه: خودمان شرایط مان را پیچیده کردیم
یوونتوس در یک بازی نه چندان خوب برابر جنوا در رقابت های کوپا ایتالیا به برتری نزدیک سه بر دو رسید تا به مرحله بعدی صعود کند. اندره آ پیرلو در پایان بازی گفت:

ما خودمان شرایط مان را در طول بازی پیچیده کردیم، نیمه نخست را خیلی خوب شروع کرده بودیم، می بایست همان طور خوب بازی را مدیریت می کردیم اما گل دریافت کردیم و از لحظه به بعد نمایش خسته کننده مان شروع شد. حیف زیرا می بایست بهتر ادامه می دادیم درست در لحظه ای که می توانستیم همه چیز را راحت تر به سود خود کنیم شرایط مان را سخت کردیم. کوپا ایتالیا یکی از اهداف ماست در این بازی پیروزی و گذشت از این مرحله اهمیت داشت. حالا باید کمی استراحت کنیم و سریع انرژی خود را برای بازی اینده یکشنبه شب بازیابی کنیم.

از پیرلو سوال می کنند آیا پیش از دربی ایتالیا می خواستید مانند اینتر خودتان را خسته کنید؟

بازی طولانی شد، بازی های این چنین می توانند سخت از اب در بیایند اما مهم برتری و رفتن به مرحله بعدی بود، حالا زمان برای دیدار بزرگ در سن سیرو داریم. امروز خیلی خوب نبودیم و رقیب را به دردسر نیانداختیم اگر از فرصت ها بهتر استفاده می کردیم فرم ایده ال تری را به نمایش می گذاشتیم اما بیشتر بچه ها تجربه نخست شان بود این کاملا طبیعی ست که اشتباه کنند، تنها افسوس مان این است که بازی را در دست داشتیم اما بهره ای نمی بردیم.

روند نزول و صعود یووه

هر از گاهی عدم تمرکز است که مشکلاتی را به وجود می اورد در دقایقی از برخی بازی ها این اشتباه را می کنیم و برهم خوردن تمرکز باعث از دست دادن کنترل بازی می شد و زمانی که مدیریت دیدار را از دست می دهی نتایج خوبی از راه نمی رسند. خیلی اوقات پیش هستیم و بعد اشتباه می کنیم و بازی راحت را به یک دیدار سخت تغییر می دهیم. در این زمان پاس ها اشتباه میشود و دقت از دست می رود و نمایش خوبی نخواهیم دید. در این مورد باید کار کنیم و به پیشرفت در این زمینه توجه کنیم، به هر حال مسیر مان را برای اهداف مان ادامه می دهیم.

زمان بازگشت بازیکنان با تست مثبت کووید

این مسئله ای ست که به ما بستگی ندارد، منتظر می مانیم تا نتایج تست ها منفی شوند.

برچسب‌ها: یوونتوس آندرا پیرلو کوپا ایتالیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

73 Juventusfc1399/10/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi