خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,130

پایان کار ستاره ولزی در رئال مادرید

پایان کار ستاره ولزی در رئال مادرید
وقتی گرت بیل در سال 2013 از تاتنهام راهی رئال مادرید شد کمتر کسی چنین پایانی را برای او تصور می کرد، اما ستاره ولزی در سالهای اخیر معمولا به علت مصدومیت های متوالی نیمکت نشین بوده و بارها نیز رفتارهای پرحاشیه او صبر مدیران باشگاه را لبریز کرده است. حالا و بعد از هفت سال، دیگر امکان ماندن این بازیکن در برنابئو وجود ندارد. در اواخر فصل بارها شاهد رفتارهایی تمسخرآمیز از سوی گرت بیل بودیم و این پایان کار او در برنابئو را رقم زد.

بدین ترتیب بی تردید گرت بیل طی روزهای آتی از رئال مادرید جدا خواهد شد. جاناتان بارنت، مدیر برنامه این ستاره ولزی دیروز اعلام کرد گرت بیل علاقمند به بازی کردن دوباره در تاتنهام است و ژوزه مورینیو نیز رسما برای جذب این بازیکن ابراز علاقه کرده است. اگرچه در شرایط فعلی توافق در مورد قرضی یا دائمی بودن قرارداد و همچنین دستمزد هنگفت 600 هزار پوندی گرت بیل دشوار است، اما بی شک طرفین در نهایت راه حلی پیدا خواهند کرد و این بازیکن پرحاشیه بالاخره از رئال مادرید جدا می شود.

شبکه ال چیرینگیتو در گزارشی مدعی شد هیچکدام از اعضای باشگاه رئال مادرید علاقه ای به حتی صحبت کردن با گرت بیل ندارند و این ستاره ولزی به شخصیتی منفور در باشگاه تبدیل شده است. زین الدین زیدان نمی خواهد ملاقاتی با این بازیکن داشته باشد و بازیکنان اصلی و محوری رئال مادرید نیز در این مورد با سرمربی فرانسوی کاملا موافق هستند.

برچسب‌ها: گرت بیل رئال مادرید زیدان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

133 گیلان لند1399/06/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi