خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,262

سروش رفیعی در نقش محسن مسلمان!

سروش رفیعی در نقش محسن مسلمان!
به گزارش "ورزش سه" برد شیرین سپاهان در رفسنجان و در یکی از دشوارترین بازی‌های این فصل در شرایطی رقم خورد که سروش رفیعی یک و با ارفاق دو پاس گل در این مسابقه به هم‌تیمی‌هایش داد؛ اگر چه پاس گل دوم او به محمدرضا حسینی در دقیقه 76 بی حرف و حدیث بود و برتری سپاهان را رقم زد اما او روی گل اول مسابقه که توسط سجاد شهباززاده به ثمر رسید موثر بود. البته به قول خودش با ساباندن! فوتبالی‌ها می‌دانند که این ساباندن ممکن است تاثیر صفر تا صد درصدی روی توپ داشته باشد.
وقتی به مسیر توپ به سمت شهباززاده نگاه می‌کنیم، چندان مشخص نیست که سروش اثر ویژه‌ای روی این توپ داشته اما اگر توپ به او برخورد کرده باشد، باید چهارمین پاس گل فصل را به اسم او ثبت کرد؛ این ادعا خوشایند هافبک سابق پرسپولیسی‌هاست که حالا فصل خوبی را در سپاهان زیرنظر محرم نویدکیا و علیرضا مرزبان ادامه می‌دهد. با این‌حال دوربین‌های تلویزیونی طوری نیست که بشود این ادعا را اثبات کرد، اگر چه همان تک پاس گل هم برای صدرنشینی رفیعی در جدولی که به آن علاقه‌مندست، کافی‌ست. اما این اولین تاثیر مثبت رفیعی در ترکیب سپاهان در لیگ بیستم نبود.
چرا که او پیش از این نیز در هفته نخست برای محمدرضا حسینی در دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان گل ساخته بود؛ هر چند در آن بازی گل حسینی پرپر شد و شاگردان امیر قلعه‌نویی با کامبکی سه گله، پیروزی را از آن خود کردند. همچنین در هفته سوم نیز و در پیروزی حیثیتی و حساس سپاهان مقابل تراکتور در تبریز، سروش تک گل تیمش را برای محمد نژاد مهدی ساخت تا آن‌ها این دیدار را به سود خود به پایان ببرند و حالا با این احتساب این سه پاس گل از مهندس خلاقِ طلایی‌پوشان اصفهانی، او توانسته فعلا عنوان بهترین پاسور یا همان به اصطلاح مهندس لیگ بیستم را از آن خود کند.
در هفته هشتم هم شاگردان محرم نویدکیا در آستانه کسب یک امتیاز از دلِ کویر و دوئل با مس رفسنجان بودند که پاس کلیدی و گره‌گشای سروش رفیعی مانع از آن شد و برای تیمش یک گل سه امتیازی را ساخت تا با ضربه تمام‌کننده محمدرضا حسینی، سپاهانی‌ها دستِ پر و با سوغاتی سه امتیازی کرمان را به مقصد اصفهان ترک کنند
بازی فانتزی و بهره‌وری از هوش و تکنیک بالا، دقیقا همان فاکتورهای است که می‌تواند سپاهان محرم نویدکیا را در ادامه فصل مدعی نگه دارد و در این امر، سروش رفیعی نقش بی‌بدیلی را می‌تواند ایفا کند و اگر او بتواند فرم خوب خود را همچنان در ترکیب سپاهان نگه دارد، در پایان فصل هم جایگاه سپاهان در جدول خوب خواهد بود و هم رفیعی نیز می‌تواند عنوان مهندس لیگ بیستم را به نام خود کند.عنوانی که پیش تر به اسم محسن مسلمان سند خورده بود.

برچسب‌ها: سپاهان رفیعی مسلمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

121 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1399/10/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi