خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

گل دوم سپاهان به استقلال نام سروش رفیعی ثبت شد

گل دوم سپاهان به استقلال  نام سروش رفیعی ثبت شد
به گزارش "ورزش سه"، دیدار بزرگ هفته پایانی رقابت های لیگ برتر به سود سپاهان به پایان رسید. شاگردان محرم نویدکیا با ارائه یک بازی خوب و منطقی، در همان نیمه اول نسخه استقلال را پیچیدند و با 2 گل برنده از زمین خارج شدند که این نتیجه تا پایان بازی نیز پا برجا ماند.

اما یکی از نکات مهم این بازی، ابهامات پیرامون زننده گل دوم سپاهان بود. در دقیقه 35 این دیدار، خطایی که آرش رضاوند روی بازیکن سپاهان مرتکب شد، یک ضربه کاشته را پشت محوطه جریمه استقلال نصیب زردپوشان اصفهانی کرد که سروش رفیعی هافبک این تیم پشت این ضربه قرار گرفت.

شروع زودهنگام رفیعی و پاس خوب او به درون محوطه جریمه، سجاد شهباززاده را صاحب موقعیت کرد ولی تلاش این بازیکن برای زدن توپ در دهانه دروازه بی نتیجه بود ولی جهش بزرگ سجاد برای زدن توپ، باعث شد رشید مظاهری سنگربان استقلال در خروج از دروازه دچار اشتباه شود و توپ به راحتی درون دروازه آبی پوشان قرار بگیرد.
در حالیکه گزارشگر این بازی تصور می کرد توپ با ضربه شهباززاده وارد دروازه شده و حتی خود سروش رفیعی در پایان بازی نیز اعلام کرد شهباززاده گل را به ثمر رسانده، اما در تصاویر تلویزیونی مشخص بود ضربه سروش مستقیم وارد دروازه مظاهری شده و در برگه گزارش بازی توسط ناظر مسابقه و داور دیدار، گل به نام رفیعی ثبت شده است تا این بازیکن موفق شود چهارمین گل خود با لباس 4 تیم مختلف را وارد دروازه استقلال کند.

برچسب‌ها: رفیعی سپاهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

103 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1399/11/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi