خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,563

عواقب یک اظهارنظر؛ مجوز حرفه‌ای تراکتور باطل می‌شود؟

عواقب یک اظهارنظر؛ مجوز حرفه‌ای تراکتور باطل می‌شود؟
پایگاه خبری فوتبالی- صحبتهای رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی، مالکیت باشگاه ماشین سازی را دوباره تبدیل به یک مساله مبهم کرده است.

به گزارش فوتبالی، 11 شهریور ماه بود که اعلام شد محمدرضا زنوزی مالک دو باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی امتیاز باشگاه ماشین سازی را به محمد پورضایی یکی از سرمایه‌گذاران اهل تبریز واگذار کرده است.

این انتقال، گویا صوری بوده چرا که طبق صحبتهای جواد ششگلانی رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی، محمدرضا زنوزی کماکان مالک دو باشگاه است و گویا طبق قوانین هنوز امتیاز باشگاه ماشین‌سازی واگذار نشده است.

حالا این موضوع می‌تواند برای تراکتور تبدیل به یک مشکل بزرگ شود چرا که سهیل مهدی مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعلام کرده در صورتی که ادعای رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی درست باشد و باشگاه تراکتور نتواند خلاف این ادعا را اثبات کند، مجوز حرفه‌ای باشگاه تراکتور باطل خواهد شد.

هنوز که دو باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی به حرفهای ششگلانی واکنش نشان نداده‌اند و باید دید صحبتهای رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی برای تراکتور و محمدرضا زنوزی درسرساز خواهد شد یا نه.

برچسب‌ها: تراکتور ماشین سازی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

68 آبی اناری ها3 (ح)1399/10/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi