خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

گزینه تقویت لیورپول از دورتموند می آید

گزینه تقویت لیورپول از دورتموند می آید
مانوئل آکانجی، مدافع دورتموند مورد توجه باشگاه لیورپول قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت طولانی مدت ویرژیل فن دایک و جو گومز باعث شده لیورپول دو مدافع مرکزی و اصلی خود را تا پایان فصل در اختیار نداشته باشد و به نظر می رسد آنها در فصل زمستان قصد دارند یک گزینه جانشین را جذب کنند. نشریه دیلی میل امروز در گزارشی مدعی شد جدیدترین گزینه برای انتقال به استادیوم آنفیلد، مانوئل آکانجی، مدافع 25 ساله و سوئیسی دورتموند است.

البته یورگن کلوپ علاقه زیادی به دایوت اوپامانکو، مدافع فرانسوی و تنومند لایپزیش دارد و نام این بازیکن 23 ساله مدت هاست در لیست خرید لیورپول قرار گرفته است. اما با توجه به اینکه لیورپول در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با لایپزیش روبرو خواهد شد، بعید است لایپزیش حداقل در فصل زمستان حاضر به فروش دایوت اوپامکانو به مرسی سایدی ها شود.

مانوئل آکانجی که تا سال 2022 با دورتموند قرارداد دارد، هنوز برای تمدید به این باشگاه به توافق نرسیده و هر لحظه احتمال جدایی او افزایش می یابد. به نظر می رسد لیورپول با رقمی در حدود 25 میلیون یورو قادر به جذب این مدافع قدبلند خواهد شد. در صورت عدم موفقیت در جذب مانوئل آکانجی، احتمال دارد لیورپول با همین شرایط فعلی به کار خود تا پایان فصل ادامه دهد. بعید است تا پایان فصل شاهد بازگشت فن دایک و جو گومز به ترکیب لیورپول باشیم و در این مدت نیز فابینیو به قلب خط دفاعی منتقل شده است.

برچسب‌ها: دورتموند لیورپول مانوئل آکانجی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

106 آبی اناری ها3 (ح)1399/10/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi