خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,717

لیونل مسی چند خانه در اسپانیا و آرژانتین دارد؟

لیونل مسی چند خانه در اسپانیا و آرژانتین دارد؟
لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در حال حاضر به عنوان بازیکنی شناخته می‌شود که بیشترین دستمزد را از باشگاهش در میان تمام بازیکنان جهان می‌گیرد. البته به گفته‌ی نشریه‌ی فوربس او پردرآمد ترین بازیکن سال 2020 نبوده است چرا که او در سالی که گذشت، 1 میلیون دلار کمتر از کریستیانو رونالدو بدست آورد. لیونل مسی هم مانند کریستیانو رونالدو ثروت زیادی را به صورت ملک و املاک دارد اما تعداد خانه‌های فوق ستاره آرژانتینی در اسپانیا و آرژانتین چقدر است؟

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در حال حاضر در شهر بارسلونای اسپانیا زندگی می‌کند چرا که باشگاه فوتبال او در این شهر واقع شده است و طبیعتا او باید در این شهر ساکن باشد اما نکته‌ای که در تعداد خانه‌های لئو مسی در اسپانیا وجود دارد این است که او دو خانه در کشور اسپانیا به نام خود دارد. از طرفی لیونل مسی هنگامی که برای اردوی تیم ملی آرژانتین راهی کشورش می‌شود به منزل خود در بوینس آیرس می‌رود. در حقیقت لیونل مسی یک خانه هم به نام خودش در آرژانتین دارد. اما این ها تمام املاک لیونل مسی نیستند بلکه صرفا خانه‌هایی هستند که به نام خودش در اسپانیا و آرژانتین وجود دارند چرا که مسی در ایتالیا، فرانسه و سایر کشور ها هم خانه‌های دیگری به نام خودش دارد.

برچسب‌ها: مسی آرژانتین اسپانیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 0

390 آبی اناری ها3 (ح)1399/10/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi