خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

صلاح: رئال مادرید یا بارسلونا؟ ببینیم چه پیش خواهد آمد

صلاح: رئال مادرید یا بارسلونا؟ ببینیم چه پیش خواهد آمد
پایگاه خبری فوتبالی - محمد صلاح، ستاره لیورپول، احتمال جدایی از این تیم و پیوستن خود به بارسلونا یا رئال مادرید در آینده را رد نکرد و مدعی شد که کسی نمی‌داند در آینده چه پیش خواهد آمد.

به گزارش فوتبالی، صلاح پس از جدایی از رم و پیوستن به لیورپول در سال 2017 دچار تحول بسیاری شده و با این تیم به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر رسیده است. درخشش بازیکن تیم ملی مصر از نگاه‌ها دور نمانده و شایعاتی پیرامون احتمال حضور او در مادرید و بارسا نیز مطرح شده است. صلاح در پاسخ به این سوال که آیا احتمال انتقالش به دو تیم قدرتمند لالیگا وجود دارد به دیاریو آس گفت: " فکر می‌کنم رئال و بارسلونا دو باشگاه برتر در سطح جهانی هستند. کسی چه می‌داند در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد اما در حال حاضر تمرکز من روی قهرمانی دوباره در لیگ برتر و لیگ قهرمانان با لیورپول است. "

او همچنین در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی خود را در لیورپول می‌بیند اظهار داشت: " این سوال سختی است اما در حال حاضر می‌توانم بگویم که همه چیز در دستان باشگاه است. البته که من می‌خواهم اینجا رکوردشکنی کنم و تکرار می‌کنم می‌خواهم تمام رکوردهای باشگاه را بشکنم اما همه چیز در اختیار باشگاه قرار دارد. "

برچسب‌ها: صلاح لیورپول بارسا رئال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

168 آبی اناری ها3 (ح)1399/10/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi