خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,892

اینتر؛ همچنان یکی از گزینه‌های مسی

اینتر؛ همچنان یکی از گزینه‌های مسی
فوق‌ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا احتمال پیوستنش به اینتر را گزینه‌ای پیش‌روی خود می‌بیند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی که قرارداد فعلی‌اش با باشگاه بارسلونا در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، آینده حرفه‌ای‌اش همچنان مبهم است. نشریه اسپانیایی «اوکی دیاریو» حالا گزارش می‌دهد که فوق‌ستاره آرژانتینی بارسا به رفتن به اینتر فکر می‌کند. در حالی که گفته می‌شود دو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی در تابستان 2021 رقبای اصلی یکدیگر برای جذب مسی 33 ساله به عنوان بازیکن آزاد هستند اما طبق ادعای این نشریه اسپانیایی، برنده 6 توپ طلا احتمال رفتن به سری A ایتالیا را رد نمی‌کند.
مسی در تابستان اخیر پس از سال‌ها حضور در بارسلونا خواهان جدایی از این تیم شد اما در نهایت مدیران وقت باشگاه بارسلونا با جدایی او مخالفت کردند و این فوق‌ستاره آرژانتینی نیز به خاطر وجود بند فسخ 700 میلیون یورویی که هر باشگاهی قادر به پرداختش نیست، تصمیم گرفت سال پایانی قراردادش را در بارسا سپری کند.
رئیس جدید باشگاه بارسلونا که در تاریخ 24 ژانویه 2021 (5 بهمن) در انتخابات پیش روی ریاست این باشگاه انتخاب خواهد شد، تنها یک هفته فرصت دارد تا پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی با لیونل مسی برای تمدید قراردادش به توافق برسد، در غیر اینصورت این فوق‌ستاره آرژانتینی در ماه ژانویه می‌تواند با باشگاه‌های دیگر مذاکره کند و در پایان فصل جاری با اتمام قراردادش به‌عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر شود.
خوان لاپورتا، رئیس پیشین باشگاه بارسلونا اخیراً در گفت‌وگو با شبکه رادیویی «اوندا سِرو» اسپانیا فاش کرد که این باشگاه در سال 2006 پیشنهادی 250 میلیون یورویی از اینتر برای واگذاری لیونل مسی به این باشگاه ایتالیایی دریافت کرده بود که به آن پاسخ منفی داد.
مسی 33 ساله که با به ثمر رساندن 643 گل در 748 بازی، بهترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا به شمار می‌رود، تاکنون 33 جام مختلف را با آبی‌‌واناری‌ها کسب کرده است که از آن جمله می‌توان به 10 قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

برچسب‌ها: اینتر میلان لیونل مسی بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

90 ⭐ Fc Taha ⭐1399/10/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi