خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,892

اینتر- لئو مسی؛ این داستان همچنان ادامه دارد

اینتر- لئو مسی؛ این داستان همچنان ادامه دارد
به گزارش "ورزش سه"، بزرگ ترین اتفاق نقل و انتقالات تابستانی سال 2020 به لیونل مسی اختصاص داشت؛ جایی که فوق ستاره آرژانتینی به شکل رسمی خواهان جدایی از بارسلونا شد و اعلام کرد که دیگر نمی‌خواهد با لباس این تیم به میدان برود.
اگرچه مسی تمام تلاش خود را برای جدایی از بارسلونا انجام داد و حتی گفته شد که تیم‌هایی نظیر منچسترسیتی و اینتر به شدت خواهان جذب این بازیکن هستند اما نهایتاً مخالفت مدیر وقت باشگاه بارسلونا یعنی جوزپ بارتومئو باعث شد که فوق ستاره آرژانتینی نهایتاً در بلوگرانا ماندگار شود.
اما قرارداد لئو مسی با بارسا تنها تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و اگر باشگاه کاتالانی موفق نشود قرارداد این بازیکن را تمدید کند، او می تواند در تابستان پیش رو به شکل رایگان این تیم را ترک کند.
در همین رابطه اوکی دیاریو ادعای جالب و البته در نوع خود عجیبی را مطرح کرده و می‌گوید باشگاه اینتر هنوز هم خواهان جذب برنده شش توپ طلای دنیا است و قصد دارد مسی را در تابستان آینده به خدمت بگیرد؛ شایعه ای که از سال ها پیش حول فوق ستاره آرژانتینی و باشگاه اینتر وجود داشته اما هیچگاه به واقعیت نزدیک نشده است ، باید دید آیا در این تابستان پیش رو لیونل مسی به تیم اینتر میلان می پیوندد یا نه .

برچسب‌ها: اینتر میلان بارسلونا لیونل مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

102 ⭐ Fc Taha ⭐1399/08/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi