خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,717

ایکر کاسیاس به رئال مادرید بازگشت

ایکر کاسیاس به رئال مادرید بازگشت
ایکر کاسیاس دروازه بان افسانه ای رئال و تیم ملی اسپانیا در 39 سالگی به باشگاه محبوبش بازگشت. رئال برای سال ها خانه کاسیاس بود اما او 5 سال قبل با بی مهری از رئال جدا و راهی پورتو شد. کاسیاس در یک نشست خبری و با چشمان اشکبار از رئال خداحافظی کرد ولی فلورنتینوپرز خیلی زود برای او یک مراسم خداحافظی ترتیب داد و گفت که نشست کاسیاس بدون هماهنگی بوده و آنها قصد داشتند برای وی مراسم خداحافظی برگزار کنند.کاسیاس در پورتو روزهای خوبی داشت ولی 1می 2018 با حمله قلبی مواجه شد و دیگر نتوانست به فوتبال بازگردد. او چندی پیش رسما از فوتبال اعلام بازنشستگی کرد و در حالی که قرار بود برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا نامزد شود، از این اقدام صرفنظر کرد.

از چند ماه پیش شایعات بازگشت او به رئال شنیده می شد و امروز رسمیت پیدا کرد. طبق بیانیه رسمی رئال مادرید، کاسیاس به عنوان معاون مدیر اجرایی رئال مادرید فعالیت خواهد کرد و مشاور شماره یک فلورنتینو پرز نیز خواهد بود.

کاسیاس بین سال های 1998 تا 2015 برای رئال بازی کرد و فاتح 19 جام شد. او در مصاحبه ماه گذشته خود گفته بود که بازگشتش به رئال محتمل است و اتفاقی رویایی برایش خواهد بود.

برچسب‌ها: ایکر کاسیاس پرتو تیم ملی اسپانیا اسپانیا رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

167 داروغه جهنم1399/10/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi