خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,717

کاسیاس بازیکن تیم ملی اسپانیا: باید به زیدان اعتماد کرد!

کاسیاس بازیکن تیم ملی اسپانیا: باید به زیدان اعتماد کرد!
درحالیکه نتایج ضعیف رئال مادرید در بازی‌های اخیر او را به شدت تحت فشار گذاشته و شایعاتی درباره اخراج زیدان مطرح شده است ایکر کاسیاس ستاره سابق رئال با حمایت از زیدان، از او به عنوان یک مربی استثنایی یاد کرد و گفت او با موفقیتهایی که در این باشگاه بدست آورده این حق را دارد که در رئال بماند و اوضاع تیمش را سر و سامان بدهد.
زیدان در پنج بازی اخیر تیمش تنها موفق به کسب یک پیروزی شده و دلیل اصلی فشارها بر او همین است. رئال در فصل جاری لالیگا از 10 بازی خود تنها در نیمی از بازیها پیروز شده و صعودش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان در هاله ای از ابهام قرار دارد.
کاسیاس در گفتگو با روزنامه آ اس در این باره گفت: " زیزو یک مربی استثنایی است. او دوست خوب من است و هر کاری ممکن باشد انجام خواهد داد تا رئال را دوباره به اوج برگرداند. نمی شود در گذشته زندگی کرد ولی زیدان این حق را بدست آورده که در رئال به او اعتماد شود. این حق زیزو است".
اسطوره سنگربانی رئال مادرید همچنین درباره سرخیو راموس صحبت کرد و گفت امیدوار است او در برنابئو ماندگار شود. کاسیاس در این باره گفت: " سرخیو به یکی از نمادهای رئال تبدیل شده و بهترین حالت این است که او در رئال ماندگار شود".

برچسب‌ها: کاسیاس زیدان زیزو تیم ملی اسپانیا اسپانیا رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

250 داروغه جهنم1399/09/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi