خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

فابیو کاپلو: دیبالا را فقط با هری کین عوض کنید

فابیو کاپلو: دیبالا را فقط با هری کین عوض کنید
فابیو کاپلو:
دیبالا را فقط با هری کین عوض کنید
فابیو کاپلو، سرمربی شهیر ایتالیایی مدعی شد پائولو دیبالا را فقط با هری کین، مهاجم تاتنهام عوض می کند.

به گزارش "ورزش سه"، شرایط برای پائولو دیبالا، ستاره تکنیکی یوونتوس در این فصل خوب پیش نرفته و با توجه به علاقه بیانکونری به بازگرداندن پل پوگبا، اخباری در مورد احتمال معاوضه بین یوونتوس و منچستریونایتد شنیده شده است. اما فابیو کاپلو اعتقاد ویژه ای به این بازیکن داشته و معتقد است پائولو دیبالا در صورت بازگشت به فرم مناسب، می تواند بازیکن تعیین کننده برای یوونتوس لقب گیرد.

فابیو کاپلو گفت: "برای بازیکنی مانند دیبالا که باید بازیکنان حریف را دریبل کند و بازیکنی تکنیکی است، شاید ابتلا به کرونا دلیل اصلی این افت باشد. دیبالا از خصوصیات مهمی برخوردار بوده و می تواند تمام نیازهای یک تیم را برآورده کند. او برای بازگشت به بهترین شرایط به آمادگی فیزیکی نیاز دارد. دیبالا در صورت آماده بودن می تواند همه کار در زمین انجام دهد و حتی مثلثی در کنار با آلوارو موراتا و کریستیانو رونالدو بسازد. اگر دیبالا در شرایط مساعدی قرار داشته باشد می تواند باعث برتری شما شود.

پائولو من را به یاد دژان ساویسویچ می اندازد، او نیز علاقه داشت در سمت راست قرار گیرد. ساویسویچ نیز دید خوبی در میدان داشته و بازیکن دریبل زنی بود. البته ساویسویچ بیشتر قادر به ارسال پاس گل بود که شاید دیبالا بیشتر بازیکنی تمام کننده و با قدرت فردی باشد. اگر من بودم حاضر به معاوضه بین پائولو دیبالا و پل پوگبا نمی شدم و اگر می توانستم او را با هری کین، مهاجم انگلیسی تاتنهام عوض می کردم."

برچسب‌ها: دیبالا فابیو کاپلو پائولو دیبالا هری کین یوونتوس تاتنهام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

176 اطلاعیه1399/10/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi