خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

ستاره یوونتوس و تایید مذاکره با منچستر و تاتنهام

ستاره یوونتوس و تایید مذاکره با منچستر و تاتنهام
پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی یوونتوس مذاکرات سال گذشته با منچستریونایتد و تاتنهام را تایید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا سال 2015 بود که از پالرمو راهی یوونتوس شد. او یکی از پدیده های سری آ محسوب می شود و بسیاری از او به عنوان شانس توپ طلا در آینده نام می بردند. دیبالا شروعی عالی هم در تورین داشت ولی در یکی دو سال اخیر و پس از پیوستن کریستیانو رونالدو به یووه، تا حد زیادی نقش تعیین کننده خود را از دست داده است.

دیبالا سال گذشته چیزی تا جدایی از یووه فاصله نداشت و گفته می شد مقصد بعدی او تیمی در لیگ برتر خواهد بود.

ستاره آرژانتینی در مصاحبه با CNN تایید کرد که منچستریونایتد و تاتنهام برای جذب او وارد مذاکره شده بودند:« کم و بیش یک سال پیش بود که سران یوونتوس اعلام کردند روی من حساب نمی کنند و اینکه دوست ندارند بیش از این برای شان بازی کنم. همان زمان بود که مذاکرات با تیم هایی که خواهانم بودند شروع شد. بین آنها منچستریونایتد و تاتنهام جدی تر بودند. برای مدت ها گفت و گو ها با این دو باشگاه ادامه داشت و سپس پی اس جی هم اضافه شد. البته من مستقیما با هیچکدام صحبت نکردم و آنها با باشگاه یوونتوس مذاکره می کردند. هدف من اما ماندن بود. شش ماه ضعیف را در یووه داشتم و نمی خواستم در شرایطی جدا شوم که تصویری بد از من نزد هواداران به جا بماند. می خواستم بمانم و خودم را اثبات کنم.»

دیبالا ادامه داد:« گفت و گو ها به نتیجه نرسید و پنجره نقل و انتقالات تابستانی هم بسته شد. شرایط سخت بود چرا که نظر من با باشگاه یکسان نبود. یوونتوس خواهان فروشم بود و من می خواستم بمانم. خوشبختانه با ورود مائوریتزیو ساری نقش من در تیم بهتر شد و تا قبل از تعطیلی فوتبال به خاظر کرونا، فصلی عالی را پشت سر گذاشته بودم. معتقدم با ساری تیم بهتر از گذشته بازی می کند و این بسیار به نفع من شد.»

دیبالا در 34 بازی توانسته 13 گل برای یوونتوس بزند و 12 پاس گل نیز بدهد. او یکی از امیدهای یووه در شروع مجدد سری آ از تاریخ اول تیرماه خواهد بود.

برچسب‌ها: یوونتوس دیبالا منچستریونایتد تاتنهام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

188 Esteghlal Fc‌1399/03/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi