خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

مسی با کدام بازیکن بیش از بقیه در لباس حریف روبرو شده؟

مسی با کدام بازیکن بیش از بقیه در لباس حریف روبرو شده؟
خبرگزاری فوتبالی - جدال رو در روی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو هم بالاخره در آخرین هفته از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه شب برگزار شد. در این بازی کریستیانو رونالدو موفق شد به همراه یوونتوس بر بارسلونا و لئو مسی غلبه کند. کریستیانو رونالدو تاکنون 36 بار با لیونل مسی روبرو شده است اما بازیکنی نیست که بیشتری رویارویی را با فوق ستاره آرژانتینی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی به عنوان یکی از دو فوق ستاره‌ی عصر حاضر شناخته می‌شود. برخی او را بهترین بازیکن تاریخ می‌دانند اما برخی هم معتقدند که کریستیانو رونالدو به مراتب از او بهتر است. اما چیزی که واضح است این است که هم مسی و هم رونالدو در حال سپری کردن آخرین سال‌های فوتبال خود هستند و پس از آن باید دید که چه کسی می‌تواند به رکورد های آن‌ها حتی نزدیک شود!

لیونل مسی تمام دوران حرفه‌ای فوتبال خود را در باشگاه بارسلونا سپری کرده و در ال کلاسیکو های زیادی حضور داشته است و طبیعتا بازیکنی که بیشترین رویارویی را با او داشته یکی از بازیکنان رئال مادرید است. در واقع سرجیو راموس، کاپیتان حال حاضر رئال مادرید، 44 بار مقابل لیونل مسی به میدان رفته است و او به عنوان بازیکنی که بیشترین تقابل را با لیونل مسی داشته شناخته می‌شود.

برچسب‌ها: مسی بارسا راموس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

171 آبی اناری ها3 (ح)1399/09/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi