خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,111

راموس: مسی همیشه در تیم من جا خواهد داشت

راموس: مسی همیشه در تیم من جا خواهد داشت
حالا که سرجیو راموس از رئال مادرید جدا شده درها را به روی گرم کردن رابطه اش با مسی باز کرده است و از این که روزی با شماره 10 بارسلونا هم تیمی شود، استقبال می کند.

به گزارش فوتبالی، راموس در مصاحبه با رسانه های آرژانتینی گفت:" دوست دارم که با بهترین بازیکنان بازی کنم و مسی یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. همیشه گفته ام که مسی در تیم من جا دارد."

سرجیو گفت که رابطه خوبی با نیمار ستاره برزیلی پی ای جس دارد:" هر چند که او در بارسا بوده و من در رئال مادرید، رابطه خیلی خوبی با او دارم. در این سالهایی که با هم رقابت داشتیم رابطه خوبی را تشکیل دادیم و برایم پیام فرستاد و من را تشویق کرد که به پاریس بروم. همیشه خوشایند است که ستاره ها از تو دعوت کنند."

راموس پس از 16 سال حضور در رئال مادرید با اتمام قراردادش راهی پی اس جی شد و حالا حضورش در تیم پاریسی باعث شده تا با انگیزه های متفاوتی به جلو نگاه کند. این بازیکن امیدوار است که با تیم کهکشانی و پر ستاره پی اس جی که در این فصل به جز خودش خریدهای سرشناس دیگری هم داشته بتواند قهرمان اروپا شود و طلسم قهرمان نشدن تیم فرانسوی در اروپا را بشکند.

برچسب‌ها: راموس مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

62 ♕ Tractor Fc ♕1400/04/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi