خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

زابالتا: منچسترسیتی بهترین تیم برای مسی است

زابالتا: منچسترسیتی بهترین تیم برای مسی است
خبرگزاری فوتبالی - پابلو زابالتا می‌گوید که اگر لیونل مسی قصد ماجراجویی در لیگ برتر انگلیس را داشته باشد بهترین تیم برای او منچسترسیتی خواهد بود.
به گزارش فوتبالی، برنده شش توپ طلا در تابستان گذشته برای جدایی از بارسلونا اقدام کرد. بارسا با این درخواست موافقت نکرد و در نهایت پس از کش و قوس‌های فراوان بود که این بازیکن ۳۳ ساله اعلام کرد به حضورش در این تیم در سال پایانی قراردادش ادامه خواهد داد. توافقی برای تمدید این قرارداد به دست نیامده و این یعنی مسی از ماه ژانویه مجاز به آغاز مذاکره با سایر تیم‌هاست. زابالتا باور دارد که هموطنش باید از فرصت حضور در لیگ برتر استفاده کند. مدافع سابق سیتی به استادیوم آسترو گفت: " اول از همه دیدن مسی در چنین موقعیتی سخت است. هرگز فکر نمی‌کردم در آخرین سال قراردادش با بارسا قرار بگیرد. تیم خوب بازی نمی‌کند و او از فوتبالش لذت نمی‌برد و خوشحال نیست. او سرجیو آگوئرو را در سیتی دارد که دوست صمیمی اوست و پیش از این با گواردیولا در بارسلونا کار کرده بنابراین یکدیگر را می‌شناسند. اگر مسی تصمیم به ترک بارسلونا و حضور در لیگ و کشور دیگری بگیرد البته که سیتی یکی از آنهاست. امیدوارم او در بارسلونا بماند اما اگر تصمیم به ترک این تیم داشته باشد سیتی بهترین جاست. هر بازیکنی دوست دارد تجربه حضور در لیگ برتر را داشته باشد. "

برچسب‌ها: مسی بارسا سیتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

67 آبی اناری ها3 (ح)1399/09/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi