خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,744

بختیاری‌زاده جای مظلومی را روی نیمکت استقلال می‌گیرد؟

بختیاری‌زاده جای مظلومی را روی نیمکت استقلال می‌گیرد؟
از جانشین احتمالی پرویز مظلومی در استقلال رونمایی شد.

به گزارش فوتبالی، سرپرستی مظلومی در استقلال منتقدان نسبتا زیادی دارد. درست است که او دخالت در مسائل فنی را شدیدا تکذیب کرده اما اتفاقاتی که در این چند هفته در حوزه کاری او رخ داده باعث شده که منتقدان مظلومی بگویند او گزینه مناسبی برای سرپرستی استقلال نیست.

انتقاد از مظلومی، بعد از بازی دیروز شهرخودرو و استقلال بیشتر شده چرا که او دیروز هیچ تلاشـی برای نزدیک شدن برخی هواداران استقلال به تیمش نکرد و آنها در شرایط کرونایی، به راحتی با چهره‌های مورد علاقه‌شان عکس یادگاری گرفتند.

امروز اخباری منتشر شد درباره اینکه احتمالا مظلومی بعد از دربی پست سرپرستی را به شخص دیگری خواهد داد و با سمت جدیدی در استقلال مشغول به کار خواهد شد.

اطلاعات خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که احتمالا مظلومی بعد از دربی به عنوان مشاور مدیرعامل در استقلال خواهد ماند و سهراب بختیاری‌زاده سرپرست جدید استقلال خواهد شد.

برچسب‌ها: استقلال سهراب بختیاری زاده

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

73 Esteghlal Fc‌1399/09/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi