خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,730

سهراب بختیاری زاده: لیگ را فدای یک بازی نکنید

سهراب بختیاری زاده: لیگ را فدای یک بازی نکنید
سهراب بختیاری زاده می‌گوید بازیکنان استقلال باید بدانند شش امتیاز جلو هستند و پرسپولیس است که باید برای پیروزی در این بازی تلاش کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، سهراب بختیاری زاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال یک روز پیش از دربی پایتخت با تاکید به نیاز حضور بازیکنان با تجربه در دربی گفت: درست است که به ارنج برنده دست نمی‌زنند اما بازی دربی با بازی های دیگر متفاوت است و اگر من باشم سعی می‌کنم از بازیکنان با تجربه تر در دربی استفاده کنم.

او در ادامه تاکید کرد: بازیکنان استقلال باید بدانند که نباید لیگ را فدای دربی کنند؛ هر چند این بازی و سه امتیاز آن مهم است اما قهرمانی در لیگ به مراتب مهم تر است. بازیکنان با این تفکر باید وارد بازی شوند که شش امتیاز جلوتر هستند و پرسپولیس است که راغب است جلو بیاید و به دنبال سه امتیاز باشد. این موضوع کمک می‌کنند تا استقلال بتواند به پرسپولیس ضربه بزند.

او ادامه داد: با توجه به بازی های قبلی که از استقلال دیده‌ایم، می‌دانیم که در این کار تبحر دارد و خیلی خوب سازمانش را حفظ می‌کند و پیش می‌رود و لحظه ای که حریف اشتباه می‌کند، خیلی سریع به حریف ضربه می‌زند. اینها مسائلی است که مربی تیم قبل از بازی می‌تواند به آن فکر کند.

بختیاری زاده در پایان گفت: اگر‌ استقلال در این بازی جلو بیفتد سعی می‌کند نظمش را حفظ کند و عقب بازی کند و در ضد حمله گل های بعدی را بزند اما اگر خدایی نکرده عقب بیفتد با توجه به اینکه حریف عقب می‌رود و فضای عمق را می‌بندد، بازیکنان خلاق و بازیکنانی که بتوانند از کنار ارسال های خوبی داشته باشند، می‌توانند کمک کنند.

برچسب‌ها: استقلال سهراب بختیاری زاده دربی 98

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

8 Esteghlal Fc‌1400/12/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi