خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

تمدید قرارداد دیبالا یک امر تشریفاتی است

تمدید قرارداد دیبالا یک امر تشریفاتی است
پائولو دیبالا ستاره ی آرژانتینی تیم یوونتوس، به محل تمرین بازگشته و تمرینات اختصاصی خود را جدا از سایرین برای پایان یافتن اخرین روزهای مصدومیت و رسیدن به امادگی کامل انجام می دهد و به نظر هم می رسد که می خواهد همان شماره ده محبوب بیانکونری ها بعد از الکس دل پیرو باشد. با این حال هنوز مشکل تمدید قرارداد به طور کامل حل نشده و مذاکره و گزینه های پیش روی سران یووه و مدیر برنامه های پائولو دیبالا بر روی میز هستند و تا امضای نهایی تمدید قرارداد هر تغییری ممکن خواهد بود.

هر چند که فابیو پاراتیچی چند هفته پیش تاکید کرد که تمدید قرارداد دیبالا یک امر تشریفاتی ست و همه چیز همان است که انتظار می رود و هیچ مشکلی برای آینده این بازیکن در باشگاه یووه وجود ندارد اما این گفته ها تا زمانی که تمدید نهایی نشود اثری بر عدم انتشار شایعات نخواهد گذاشت. و از سوی دیگر به نظر میرسد که پائولو که بارها از تمایل خود به ماندن گفته، علاقه مند است موضوع ماندن او در یووه و تمدید قراردادش پیش از شروع رسمی رقابت های فصل آینده سری آ به پایان رسیده باشد و او با خیالی آسوده فصل را شروع کند.

با این حال اظهارات آندره آ پیرلو نشان داد که او به عملکرد و کیفیت بازی این ستاره آرژانتینی علاقه مند است و بر روی تکنیک های فردی پائولو در فصل پیش رو حساب ویژه ای باز کرده و امیدوار است این آرژانتینی در کنار فوق ستاره پرتغالی بتوانند او را در پیش برد اهداف و برنامه هایش برای موفقیت یووه همراهی کنند.

برچسب‌ها: دیبالا پیرلو یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

116 Juventusfc1399/06/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi