خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

پدر مسی تکذیب کرد: هیچ ملاقاتی با مدیران قطری نداشتیم!

پدر مسی تکذیب کرد: هیچ ملاقاتی با مدیران قطری نداشتیم!
خبرگزاری فوتبالی – خورخه مسی، پدر لیونل مسی و مدیربرنامه‌های او ادعا کرده ملاقاتی بین او و مدیران قطری در رابطه با حضور فرزندش در پاریسن ژرمن صورت نگرفته است.

به گزارش فوتبالی، آينده سوپراستار آرژانتینی بارسلونا مبهم است. مشخص نیست او با بارسلونا توافق می‌کند و در اسپانیا می‌ماند یا به پیشنهاد تیم‌های دیگر پاسخ مثبت می‌دهد. یکی از مشتریان پر و پا قرص مسی هم پاریسن ژرمن است. برنامه ال چرینگیتو ادعا کرده رابطه مسی و مدیران قطری پاریسن ژرمن هر روز قوی‌تر می‌شود. مسئله‌ای که باعث واکنش پدر مسی شده. او هرگونه صحبت و جلسه با آن‌ها را تکذیب می‌کند.

خورخه مسی در اینستاگرام خود به سرعت واکنش نشان داده و در این رابطه با انتشار یک تصویر از برنامه ال چرینگیتو گفته: این حرف‌ها غلط است. این حرف را از خودشان در آورده‌اند. من از ماه سپتامبر در آرژانتین بودم.

برنامه ال چرینگیتو البته همچنان بر حرف‌های خود پافشاری می‌کند و اعلام کرده هفته گذشته پدر مسی با یک جت اختصاصی از روزاریو به شهر بارسلونا رفته. اطلاعاتی که TNT هم ان‌ را تایید کرده.

به هر حال با توجه به اظهارات نیمار مبنی بر احتمال بازی کردن کنار مسی، اطلاعاتی که برنامه‌های تلویزیونی و رسانه‌ها منتشر می‌کنند و البته انتخابات بارسلونا باید دید تکلیف این بازیکن چه خواهد شد.

برچسب‌ها: مسی بارسا خورخه مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

104 آبی اناری ها3 (ح)1399/09/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi