خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,285

امثال پوگبا، مورینیو را در منچستر زمین زدند

امثال پوگبا، مورینیو را در منچستر زمین زدند
به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو دو سال و نیم سرمربی منچستریونایتد بود و در این تیم با پل پوگبا همیشه مشکلاتی داشت. مشکلاتی که در آخرین فصل حضور او در یونایتد به اوج رسید. ویدیوی یکی از تمرینات یونایتد که در آن مورینیو برخورد بسیار سردی با پوگبا داشت، به سوژه رسانه ها مبدل شد.
در نهایت مورینیو اخراج شد و پوگبا که گفته بود ژانویه تیم را ترک خواهد کرد، از تصمیم خود منصرف شد.
پوگبا اما همچنان تمایل به جدایی دارد و اخیرا مینو رایولا مدیر برنامه های او صراحتا گفت که کار ستاره فرانسوی در منچستر را باید تمام شده دانست.
ریکاردو فورموسینیو دستیار مورینیو در یونایتد که اکنون در تاتنهام نیز مشغول فعالیت است، بدون اینکه مستقیما نامی از پوگبا ببرد گفت:« مورینیو را در یونایتد برخی بازیکنان زمین زدند. کسانی بودند که برای تعطیلات تابستانی رفتند و به عنوان قهرمان جهان به تمرینات پیش فصل برگشتند و رفتارشان کاملا تغییر کرده بود. جو تیم را به گونه ای کردند که شرایط برای همه تنش زا شد. ما در آخرین فصل حضورمان در یونایتد، زلاتان را هم از دست داده بودیم. یک فوتبالیست با شخصیت و رهبر رختکن که غیبتش را کاملا حس کردیم.»
اشاره فورموزینیو به پوگبا بود که سال 2018 با فرانسه فاتح جام جهانی شد و سپس مغرورانه به یونایتد برگشت و مشکلاتش با مورینیو شدت پیدا کرد.

برچسب‌ها: پوگبا مورینیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

65 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1399/09/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi