خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

مورینیو : پوگبا هرگز درخواست جدایی نداده !

مورینیو : پوگبا هرگز درخواست جدایی نداده !
یونایتدفنز- اگر چه گفته میشود که مورینیو در مصاحبه های اخیرش به طور غیرمستقیم به تیرگی روابطش با پوگبا و مدیر برنامه هایش اقرار کرده است و البته این نیش و کنایه ها بیشتر به سمت رایولا متمایل شده است اما مورینیو اصرار دارد که پوگبا در تابستان گذشته هرگز برای جدایی از منچستریونایتد درخواستی ارایه نکرده است.

با این حال پوگبا از ادامه دادن مصاحبه هایش برای تمایل به ترک اولدترافورد امتناع نکرده است و در مصاحبه ی اخیرش این جمله را به وضوح گفت:اگرچه در حال حاضر بازیکن منچستریونایتد هستم اما چه کسی میداند در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد؟

به گزارش منبع espn اگرچه پوگبا تا سال 2021 با منچستریونایتد قرارداد دارد ولی میتواند در تابستان پیش رو تیاتر رویاها را به مقصد نوکمپ یا یوونتوس آرنا ترک نماید .

با این حال مدیراجرایی منچستریونایتد ادوارد وودوارد معتقد است که این بازیکن میانی تیم قهرمان جام جهانی فروشی نیست و او از گوش کردن به پیشنهادات آبی و اناری ها در تابستان گذشته به شدت امتناع کرده است.

ژوزه مورینیو افزود:

پل بعد از اتمام جام جهانی و یک هفته قبل از شروع رقابت های پریمر لیگ به تمرینات تیم اضافه شد و الان ما در حدود دو ماه با هم هستیم و او هیچگاه درخواست خروج از باشگاه را نداده است تکرار میکنم هیچگاه درخواست خروج از باشگاه را نداده است.من تنها میتوانم در مورد چیزی که واقعا برایم اتفاق افتاده است نظر بدهم نه چیزی که در رسانه ها میخوانم یا از آنها میشنوم.البته من ارتباط مستقیمی با کسانی که فقط مینویسند یا می گویند ندارم ولی با تمام بازیکنانم ارتباط مستقیمی دارم و پوگبا تاکنون هرگز درخواست جدایی نداده است.

ژوزه مورینیو هم چنین یک سوال از خبرنگاران پرسید:

اینکه او به من نمی گوید میخواهد باشگاه را ترک کند معنی اش این است که میخواهد بماند این نتیجه گیری من است به نظر شما اینطور نیست؟

البته در مورد مینو رایولا ایجنت پوگبا حدس و گمانهایی هست که او دوست دارد موکلش را به بارسلونا ببرد و در صورت پیشنهاد باشگاه قبلی اش (یوونتوس) او را به آنجا منتقل کند. هم چنین مورینیو به این نکته اشاره کرد که او نمی تواند از مکالمات بین پوگبا و ایجنتش اطلاع داشته باشد اما امیدوار است که نظر رایولا هم بر ماندن پوگبا در اولدترافورد باشد.

هنگامی که از مورینیو پرسیده شد که آیا مینو رایولا درصدد اجبار به باشگاه برای انتقال پوگبا به بارسلونا هست گفت:

نمیدانم واقعا نمیدانم باید در مورد چیزی که می بینیم هم از ایجنتها سوال کنیم!

هم چنین مورینیو گفت:

به طور مثال من این هفته چیزهایی در مورد گرت ساوتگیت (سرمربی تیم ملی انگلستان) خواندم که ظاهرا وی گفته بود ولی وقتی فیلم آن را ما شاهده کردم اصلا نفهمیدم که نویسنده آن مطالب واقعا چه چیزی نوشته است!

اگر روزی من آقای رایولا را دیدم که به طور واضح در حال صحبت کردن با او(پوگبا) برای ترک باشگاه است و هم چنین در حال سازماندهی راهی برای خروج بازیکن می باشد آنگاه معتقد خواهم شد که پل خواهان ترک باشگاه است.و من در این لحظه به شما می گویم چیزی که برای من به طور کامل واضح و مشخص است این است که تا به این لحظه و در این روزهایی که ما با هم بودیم پوگبا هرگز و هرگز پیشنهادی برای جدایی نداده است این را میتوانید از خودش نیز بپرسید اما در حال حاضر من به عنوان سرمربی این را به شما می گویم که او هرگز خواهان جدایی نبوده و نیست.

پوگبا در حالی خود را برای جدال سخت شنبه برابر واتفورد در ورزشگاه ویکریج رود آماده می کند که میزبان شروعی بسیار عالی داشته است و 12 امتیاز ممکن را به طور کامل تصاحب کرده است .

از طرفی پوگبا زیر تیغ انتقاد گری نویل اسطوره ی منچستریونایتد رفت و وی گفت :

برچسب‌ها: پوگبا مورینیو منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

170 وایکام1397/06/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi