خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,892

این آخرین شانس ستاره مغضوب کونته است

این آخرین شانس ستاره مغضوب کونته است
کریستن اریکسن، ستاره دانمارکی اینتر امشب احتمالا در ترکیب اصلی تیمش قرار خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک سال قبل و در همین روزها بود که اینتر موفق شد علیرغم تمایل بسیاری از تیم های بزرگ به جذب کریستن اریکسن، او را از تاتنهام جذب کرده و پیروز فصل نقل و انتقالات زمستانی لقب گیرد. اما شرایط از همان ابتدا باب میل این بازیکن پیش نرفت و کریستن اریکسن تقریبا در بیشتر بازی های این یک سال نیمکت نشین بود.

در شروع فصل جدید و در هفته های اخیر نیز آنتونیو کونته علاقه ای به استفاده از کریستن اریکسن نشان نداده و حتی چندی قبل و در دیدار مقابل جنوا او در دقیقه 92 وارد میدان شد که این رفتار کونته مورد انتقاد بسیاری نیز قرار گرفت. اما ممکن است کریستن اریکسن امشب فرصت بازی کردن برابر شاختار دونتسک را داشته باشد.

نیکو بارلا و آرتورو ویدال، دو هافبک ثابت اینتر جایی در ترکیب ثابت این تیم ندارند و به علت مصدومیت بازی حساس امشب را از دست می دهند. البته ممکن است بارلا در دقایق پایانی شرایط حضور در مسابقه را پیدا کند، اما اگر این اتفاق رخ ندهد احتمالا شاهد حضور کریستن اریکسن در ترکیب خواهیم بود. پس بدین ترتیب او امشب احتمالا این فرصت را خواهد داشت تا با درخشش احتمالی برابر شاختار و فراهم کردن شانس صعود برای اینتر، ادامه حضور خود در این تیم را تضمین کند، وگرنه تقریبا تردیدی در مورد جدایی کریستن اریکسن در فصل زمستان وجود ندارد.

برچسب‌ها: آنتونیو کونته کریستین اریکسن تاتنهام اینتر میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

107 --اتحاد3نفره-- (ح)1399/09/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi