خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

نمایش قدرت در نیوکمپ / با کریستیانو غیر ممکن ها ممکن

نمایش قدرت در نیوکمپ / با کریستیانو غیر ممکن ها ممکن
یوونتوس به لطف حضور رونالدوی باانگیزه و بریس او توانست برخلاف انتظارات همگان، با پیروزی فوق العاده ای از نیوکمپ بیرون بیاید و صدرنشین گروهش شود

با بریس کریستیانو رونالدو، بازی خوب وستون مک کنی، عملکرد منظم و هماهنگ خط دفاعی و البته مهارهای جانلوییجی بوفون، یوونتوس دست به کار بزرگی زد و با کسب پیروزی 3-0 مقابل بارسلونا در نیوکمپ، صدرنشین گروه F شد. فاجعه رونالد کومان هم دست کمی از فاجعه ستین نداشت. درست است که تیم ستین 8 گل خورد اما بارسلونا از بایرن مونیخ، آماده ترین تیم اروپا شکست خورد. تیم رونالد کومان با عملکرد بسیار ضعیف دفاعی در خانه برابر یوونتوسی که تیم های سری آ بعضا آن را به دردسر می اندازند، شکست سختی خورد تا وضعیت تلخ این روزهای بارسا، تلخ تر شود.

یوونتوس در این دیدار نمایش فوق العاده ای داشت و بر خلاف بازی های قبلی، بسیار هماهنگ و با برنامه بازی می کرد و همین موضوع سبب شد تا شاگردان کومن با کاپیتانی مسی در مقابل نظم تیمی یووه مغلوب شوند.

گل های یوونتوس در این دیدار دیدنی را کریستیانو رونالدو (دو گل) و مک کنی بازیکن آمریکایی تیم یوونتوس به ثمر رساندند.

یوونتوس در این دیدار علاوه بر جبران شکست بازی رفت، به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله ی بعدی شد و در انتظار قرعه کشی دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا می باشد.

شاگردان پیرلو در بازی بعدی، روز یک شنبه به مصاف تیم جنوا خواهند رفت.

برچسب‌ها: یوونتوس بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

30 0

156 Juventusfc1399/09/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi