خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

مسی و کریس در یک گروه ! بررسی رقبای یوونتوس

مسی و کریس در یک گروه ! بررسی رقبای یوونتوس
می توانست از این قرعه بسیار سخت تر نیز به نام بیانکونری رقم بخورد با این حال مراسم قرعه کشی انجام شد و یووه رقبای این فصل خود را در لیگ قهرمانان اروپا شناخت. بارسلونا، دیناموکیف و فرانس وارش که هر کدام از این حریف ها می توانند با سبک و سیستم خاص خود دیدارهای متفاوتی را رقم زنند.

در این میان بارسا با لیون مسی تیمی شناخته شده است و مصاف با این تیم رقابتی ست که می تواند بیشتر به جدال رونالدو و مسی در کنار دیدار پیانیچ و آرتور با تیم و هم تیمی های سابق شان خلاصه شود و موضوع اصلی این دیدار باشند اما دو رقیب دیگر کمی متفاوتر خواهند بود.

یووه ― بارسا

این می تواند برای فوتبال هم مفید باشد که یووه و بارسا بار دیگر برابر یکدیگر صف ارایی خواهند کرد، این دو تیم در سال های اخیر چند دیدار مهم و حساس را برگزار کردند که می تواند برای دوست داران فوتبال هیجان یک بازی دیدنی دیگر را در بر داشته باشد که برای فوتبال این روزها خوشایند خواهد بود. با این حال یووه نسبت به سال هایی که برابر ابی و اناری های بارسا به میدان رفته تغییراتی داشته و حالا به دنبال رقم زدن داستان مهم دیگری ست. در ترکیب یووه این بار کریس رونالدو حضور دارد و این فوق ستاره می تواند یک بار دیگر مقابل مسی و بارسا صف ارایی کند، دو قهرمانی که چشم ها به انهاست و در انی دیدار نیز می توانند نقش تعیین کننده ای را ایفا کنند اما دو بازیکن دیگر نیز هستند که می توانند توجهات را جلب کنند، میرالم پیانیچ و ارتور که حالا در ترکیب بارسا و یووه برابر تیم و هم تیمی های سابق شان بازی خواهند کرد.

یووه ― دیناموکیف

روزگار می گذرد و دوباره یووه به مصاف دیناموکیف می رود، تیمی با مربیگری لوچسکو، مسن ترین مربی ای که باید به رقابت با یکی از جوان ترین مربیان یووه برود. این دیداری ست که باید به شرایط جوی نیز توجه کرد. کیفیت زمین در سطح بازی بازیکنان نیز تاثیر گذار خواهد بود با این حال یووه خود را اماده رقابت با یک تیم سرسخت اوکراینی می کند و پیرلو و بازیکنانش باید بدانند که بازی اسانی به ویژه در کیف انتظارشان را نمی کشد.

یووه ― فرانس وارش

حریفی از مجارستان که بعد از 25 سال راهی رقابتی اروپایی می شود نمی توانست بهتر از این قرعه نصیب اش شود. حالا در گروه جی باید به مصاف دو تیم قدرتمند اروپایی رود. با این حال نمی توان این رقیب بسیار دست کم گرفت و باید منتظر رقابتی متفاوت بود. و البته گذشته ای که نشان از نتایج و خاطراتی خوش برای بیانکونری در مصاف با رقبایی مجاری دارد.

برچسب‌ها: یوونتوس لیگ قهرمانان اروپا رونالدو مسی بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

174 Juventusfc1399/07/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi