خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

ایستگاه سپاهان را در لیگ گرفته اند

ایستگاه سپاهان را در لیگ گرفته اند
به گزارش “ورزش سه”، سپاهان در مسجدسلیمان کاملا غافلگیر شد تا در پایان نود دقیقه با شکست ۳ گله به کار خود پایان دهند و شرایط را در جدول به بدترین شکل ممکن دنبال کنند.

نکته جالب توجه در خصوص گل‌های دریافتی سپاهان در این فصل آمار بالای آن در ضربات ایستگاهی بوده است.

از هفت گلی که سپاهان در این فصل دریافت کرده که طی پنج بازی آماری زیاد برای هفت گلی که سپاهان در این فصل دریافت کرده که طی پنج بازی آماری زیاد برای مدعی قهرمانی محسوب می‌شود، نکته جالب توجه اینجاست که چهار گل آن از روی ضربه ایستگاهی بوده است. دو گل برابر نفت مسجدسلیمان، یک گل مقابل گل‌گهر سیرجان و سایپا از گل‌های دریافتی این تیم از روی ضربه ایستگاهی بوده که سه تای آن کرنر بوده است.

در شرایطی که پیام نیازمند و دیگر مدافعان این تیم در دو‌ بازی نیز موفق شده‌اند برای سپاهان کلین شیت کنند با این حال دستیابی به آمار هفت گل خورده نمی‌تواند مسیر روشن و امیدوارکننده‌ای برای رسیدن به هدف بزرگ این تیم برای قهرمانی در فصل بیستم باشد.

مسلما طی دیدارهای باقیمانده مهم‌ترین ماموریت محرم نویدکیا و تیم فنی او برای پوشش این ضعف خواهد بود و باید دید آیا آنها قادر خواهند بود در دیدارهای آتی مانع از دستیابی رقبا به گل از روی ضربات ایستگاهی و خصوصا کرنر دست یابند یا خیر.مدعی قهرمانی محسوب می‌شود، نکته جالب توجه اینجاست که چهار گل آن از روی ضربه ایستگاهی بوده است. دو گل برابر نفت مسجدسلیمان، یک گل مقابل گل‌گهر سیرجان و سایپا از گل‌های دریافتی این تیم از روی ضربه ایستگاهی بوده که سه تای آن کرنر بوده است.

در شرایطی که پیام نیازمند و دیگر مدافعان این تیم در دو‌ بازی نیز موفق شده‌اند برای سپاهان کلین شیت کنند با این حال دستیابی به آمار هفت گل خورده نمی‌تواند مسیر روشن و امیدوارکننده‌ای برای رسیدن به هدف بزرگ این تیم برای قهرمانی در فصل بیستم باشد.

مسلما طی دیدارهای باقیمانده مهم‌ترین ماموریت محرم نویدکیا و تیم فنی او برای پوشش این ضعف خواهد بود و باید دید آیا آنها قادر خواهند بود در دیدارهای آتی مانع از دستیابی رقبا به گل از روی ضربات ایستگاهی و خصوصا کرنر دست یابند یا خیر.

شاگردان محرم نویدکیا در بازی برابر نفت مسجدسلیمان دو بار از روی ضربه ایستگاهی مقابل حریف تسلیم شدند و این در حالی است که این اتفاق در دیدارهای قبلی نیز در دریافت گل توسط طلایی پوشان مشاهده می‌شود.

برچسب‌ها: سپاهان لیگ برتر گل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

124 تـراکـتــور1399/09/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi