خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار مارسی
اتحاد مارسی
31
596

سیتی ۳ – ۰ مارسی؛ قدرتنمایی سیتی پیش از دربی

سیتی ۳ – ۰ مارسی؛ قدرتنمایی سیتی پیش از دربی
آپادانا نیوز،
سیتیزن ها پیش از بازی امشب صعود و صدرنشینی خود را مسجل کرده بود، امشب پش از دربی برابر یونایتد کار دشواری برای کسب پیروزی نداشت و با سه گل مارسی را مغلوب کرد.

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی پاس برناردو سیلوا به ریاض محرز فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه مهاجم الجزایری از فاصله ای نزدیک با مهار مانداندا همراه شد.

در دقیقه ۲۶ اریک گارسیا درون محوطه مارسی مدافع این تیم را ز پیش رو برداشت و برای گلزنی اقدام کرد، اما ضربه او با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.
در اواخر نیمه اول سیتی تا آستانه زدن گل برتری پیش رفت، اما ضربه فیل فودن در آستانه ورود به دروازه با مهار دروازه بان مارسی همراه شد و نیمه نخست علیرغم برتری مارسی با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

سیتی نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۴۹ به گل رسید. ریاض محرز از سمت راست حرکت کرده و پاس تماشایی او در دهانه دروازه به فران تورس رسید تا او با ضربه ای دقیق دروازه مارسی را باز کند.

در دقیقه ۵۹ این بار ریاض محرز با پاس دقیق خود فیل فودن را در محوطه جریمه صاحب فرصت کرد، اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دیرک سمت راست به بیرون رفت.

اما در دقیقه ۷۷ سیتی به گل دوم هم دست یافت. ضربه سر ناتان آکه با مهار مانداندا همراه شد و در ریباند این سرخیو آگوئرو بود که موفق شد گل دوم را به ثمر برساند.

اما در دقیقه ۹۰ این رحیم استرلینگ بود که موفق به زدن گل سوم هم شد و سیتی در نهایت به همراه پورتو به دور بعدی صعود کرد.

برچسب‌ها: مارسی لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 1

108 Marseille¹⁹⁹³1399/09/20

Marseille¹⁹⁹³: هعی بمولا /:

20 آذر (22:03)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi