خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,188

نقطه قوت بزرگ پرسپولیس؛ در لیگ مقتدر و در آسیا ممتاز

نقطه قوت بزرگ پرسپولیس؛ در لیگ مقتدر و در آسیا ممتاز
شفقنا ورزشی- خط میانی پرسپولیس نقطه قوت بزرگ این تیم چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می آید.

به گزارش شفقنا ورزشی، پرسپولیس نماینده ایران در معتبرترین و بزرگ ترین رقابت باشگاهی در آسیا است.

تیم های ایرانی باوجود آنکه پرطرفدارترین تیم های آسیا هستند اما در لیگ قهرمانان آسیا یک ناکام بزرگ بوده اند و آخرین قهرمانی یک نماینده ایران در لیگ قهرمانان به ۳۰ سال قبل برمی گردد و این نشان می دهد که سطح لیگ قهرمانان بسیار بالا است و قهرمانی در آن به هیچ وجه آسان نیست.

تیم های عربی سرمایه گذاری زیادی در لیگ قهرمانان آسیا می کنند تا جایکه در کنار جذب مربیان طراز اول فوتبال جهان حتی بهترین بازیکنان را هم جذب می کنند و مثال های زیادی در این زمینه وجود دارد که نیازی به اسم بردن از آنها نیست.

حضور تیم های قدرتمند و پرستاره عربی تنها یک طرف قضیه است و شاید بتوان گفت که کار اصلی در فینال و رویارویی با تیم های شرق آسیا است که آنها هم از جذب بازیکنان بزرگ ابایی ندارند به ویژه تیم های چینی و ژاپنی که در فصل جاری ستاره های بزرگ مثل اینیستا، فرمالن، اوسکار و هالک را در اختیار دارند.

نماینده های ایران گاهی اوقات به فینال راه پیدا می کنند اما برابر نماینده های شرق آسیا کم می آوردند که نمونه آن پرسپولیس، ذوب آهن و سپاهان بودند که تا یک قدمی جام پیش رفتند.

شفقنا ورزشی-پرسپولیس در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا با شایستگی کامل توانست جواز حضور در فینال را به دست آورد.

سرخ پوشان در حسرت نخستین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان آسیا هستند و باید شنبه ۲۹ آذر به مصاف نماینده ای از شرق آسیا روند.

تیم یحیی مشکلات خاص خود را دارد. این تیم مهاجم اصلی و کلیدی خود یعنی عیسی آل کثیر را در اختیار ندارد. شاید عجیب باشد اما فینالیست لیگ قهرمانان آسیا یک مهاجم خوب و باکیفیت در اختیار ندارد. ترابی و علیپور که جدا شدند و آل کثیر هم که با محرومیت مواجه شده است.

پرسپولیس امیری و پهلوان را هم در اختیار ندارد با این حال تیم یحیی امید زیادی به قهرمانی دارد و واقعا رسیدن به این هدف بزرگ هم اصلا دور از انتظار نیست.

نقطه قوت بزرگ تیم یحیی خط میانی است. درست است که پرسپولیس دروازبان خوب و یک خط دفاعی مستحکم دارد اما نقش اصلی را در درخشش پرسپولیس خط میانی این تیم داشته است. خط میانی پرسپولیس از هافبک های دونده و جنگنده تشکیل شده است که به راحتی اجازه نزدیک شدن توپ به خط دروازه را نمی دهند.

نوراللهی در اوج دوران خود به سر می برد و لقب جرارد آسیا کاملا شایسته او است. سرلک خرید جدید پرسپولیس هم فراتر از انتظارات ظاهر شده است و کیفیت فنی بسیار بالایی از خود نشان داده است و می تواند بهترین گزینه برای جایگزینی کامیابی نیا باشد که خشونت او یکی از نگرانی های اصلی هواداران و کادر فنی است البته کمال در لیگ قهرمانان آسیا از بهترین ها بود به ویژه در دیدار برابر پاختاکور که باعث اخراج بازیکن حریف شد.

دیگر ضلع تاثیر گذار خط میانی پرسپولیس بشار رسن عراقی است که عنوان بهترین بازیکن غرب آسیا را در فصل جاری به دست آورد. بشار از بهترین هافبک های بازیساز فوتبال آسیا است که پرسپولیس سخت به او وابسته شده است.

او نقش کلیدی در صعود پرسپولیس به فینال داشته است. او انرژیک، دونده، تکنیکی با توانایی حمل توپ بسیار بالا است و حرکات او هر خط دفاعی را به هم می ریزد.

خط میانی انرژیک و دونده پرسپولیس اجازه بازیسازی را از هر تیمی می گیرد و همین دوندگی و جنگندگی باعث شده است تا کمتر خط دفاعی سرخ پوشان تهدید شود و این تیم روی حرکات بشار هم حساب ویژه ای روی ضد حملات داشته باشد.

افسوس بزرگ پرسپولیس غیبت امیری و آل کثیر است که اگر این دو بازیکن حضور داشتند پرسپولیس ترسناک تر از همیشه می شد.

برچسب‌ها: پرسپولیس لیگ آسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

178 ΛŔŦƐmĪs1399/09/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi