خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,731

یوسفی: میلیچ و نادری نقطه قوت استقلال هستند

یوسفی: میلیچ و نادری نقطه قوت استقلال هستند
خبرگزاری فوتبالی- پیشکسوت استقلال گفت: هرویه میلیچ‌ و محمد نادری در جناح چپ استقلال به نقطه قوت این تیم تبدیل شده‌اند و به طور حتم می‌توانند در بازی‌های آینده به این تیم کمک زیادی کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، محسن یوسفی اظهار داشت: اگرچه پیکان در بازی استقلال به بازی دفاعی روی آورده بود اما باید پذیرفت آبی‌پوشان نتوانستند فرصت‌های زیادی برای گل‌زنی خلق کنند.

وی افزود: اینکه استقلال در بازی‌های آینده باز هم به مشکل بر خورد زیاد است چرا که تیم‌های دیگر نیز هستند که بخواهند به بازی بسته روی آورند و باید حربه‌ای برای این تاکتیک در نظر گرفته شود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: تازه چهار هفته از لیگ سپری شده و انتقاداتی که از محمود فکری می‌شود درست نیست. باید به این مربی زمان داد.

یوسفی تصریح کرد: محمود فکری برای خط هافبک و خط حمله استقلال باید تمرینات ویژه‌ای در نظر بگیرد تا آنها به هماهنگی کامل برسند.

وی تاکید کرد: خط هافبک نیاز به هافبک طراحی که دارد نبض بازی را در دست گرفته و مهاجمان را تغذیه کند. این نقیصه در چند هفته اخیر در این تیم مشهود بوده است.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: میلیچ‌ و محمد نادری در جناح چپ استقلال به نقطه قوت این تیم تبدیل شده‌اند و به طور حتم می‌توانند در بازی‌های آینده به این تیم کمک زیادی کنند.

تیم فوتبال استقلال روز سه‌شنبه و در هفته چهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه شهر قدس مقابل پیکان با تساوی بدون گل متوقف شد. آبی‌پوشان روز دوشنبه (۱۷ آذر) و در هفته پنجم لیگ برتر در تهران میزبان صنعت نفت آبادان هستند که از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها: میلیچ نادری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

71 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1399/09/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi