خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,213

مدافع پرسپولیس از میلیچ رکب خورد

مدافع پرسپولیس از میلیچ رکب خورد
نادری که به واسطه حضور سعید آقایی، بازی کردن به عنوان بازیکن فیکس در ترکیب پرسپولیس را تقریباً محال دیده با توجه به رقم دریافتی پائینی که از پرسپولیس داشته تصمیم به جدایی از این تیم گرفت. مقصد او تیمی بود که بتواند در آن به طور فیکس بازی کند و با زمزمه عدم بازگشت میلیچ به استقلال، او سر از مذاکره با مسئولین استقلال در آورد و به توافقاتی نیز دست پیدا کرد اما روز گذشته شرایط حضور او در استقلال نیز با ابهام رو به رو شد.

هرویه میلیچ در چرخشی ناگهانی مدیران استقلال را در شگفت زده کرد و مدعی شد با دریافت 30 درصد از مطالباتش هم حاضر است به تهران بیاید و قراردادش را تا دو سال آینده تمدید کند. این پیشنهاد میلیچ به منزله بازگشتش به استقلال محسوب می شود و نادری که تصور می کرد با رفتن میلیچ او بازیکن فیکس استقلال در دفاع چپ خواهد بود، اینبار نیز با یک رقیب با کیفیت رو به رو شده تا احتمالاً او فصل بعد را نه در استقلال بازی کند و نه در پرسپولیس!

گفته می شود شاید او به تیم سابق خود یعنی تراکتور بازگردد که هم از لحاظ مالی تامین باشد و هم بتواند به عنوان بازیکن فیکس برای تراکتور به میدان برود.

برچسب‌ها: پرسپولیس نادری میلیچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 1

116 ΛŔŦƐmĪs1399/07/29

فوت توپ: نادری تو ارتش سرخ می مونه

29 مهر (09:12)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi