خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

یوونتوس می‌تواند پوگبا را از منچستریونایتد برگرداند؟

یوونتوس می‌تواند پوگبا را از منچستریونایتد برگرداند؟
خبرگزاری فوتبالی - پل پوگبا در سال 2016 از یوونتوس به منچستریونایتد رفت. این دومین مقطع حضور او در جمع شیاطین سرخ بود اما به نظر می‌رسد که او مجددا از حضور در این تیم ناراضی است. اما آیا یوونتوس می‌تواند او را مجددا به تیمش برگرداند؟

به گزارش فوتبالی، پل پوگبا به تازگی گفته است که تیم ملی فرانسه برایش یک تنفس تازه است تا به نوعی به شرایطش در منچستریونایتد طعنه زده باشد. طبق گفته فابریزیو رومانو، خبرنگار اسکای اسپورت، در شرایط عادی و بدون وجود بحران مالی که در اثر ویروس کرونا به وجود آمده، یوونتوس می‌توانست پوگبا را به خدمت بگیرد اما اکنون بانوی پیر شانس کمتری برای انجام این کار دارد.

قرارداد پوگبا در سال 2022 با منچستریونایتد به پایان می‌رسد اما به نظر نمی‌رسد که او در حال حاضر از حضور در جمع شیاطین سرخ خوشحال باشد چرا که در آخرین مصاحبه‌اش گفته بود:"بازی با فرانسه مانند این است که پنجره‌ای باز شده و هوای تازه از آن جریان پیدا کرده است. ما تیم واقعا خوبی داریم. وقتی به تیم ملی می‌آییم واقعا خوشحالیم. از دیدن هم رضایت داریم. از بازی در زمین لذت می‌بریم."

با این حال ، یوونتوس ممکن است در آینده نزدیک برای به خدمت گرفتن مجدد بازیکن فرانسوی تلاش کند. در آخرین پنجره نقل و انتقالات تابستانی ، یوونتوس برای خریدهای جدید خود حداکثر 9 تا 10 میلیون یورو دستمزد تعیین کرد که برای مطابقت با درخواست مالی پوگبا کافی نیست زیرا وی 16.7 میلیون یورو در اولدترافورد درآمد دارد.

برچسب‌ها: پوگبا یووه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

112 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1399/08/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi